Renault Dialogys

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Jan 26, 2010 12:13 am

Jen drobnost - Neznáme číslo tarifu nemusí znamenat vypredané, vyradené. To číslo dílu není prostě v databázi, třeba i z důvodu přečíslování, a nebo ještě jednodušeji - z důvodu neúplný databáze :)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Jan 26, 2010 11:17 pm

Anarki,sorry ale takto je to najjednoduchsie:)Dakujem,zatial len pozitivne info.Ten medzikus c.3,ako to funguje?ma stym niekto skusenost?ked to nebude dostupne,musim vyrobit.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Jan 27, 2010 6:24 pm

Jozo:
Podľa môjho sedliackeho rozumu by to malo byť zapojené nasledovne:

Olej z vane natiahnuť do filtra (Teplý olej má menšie tlakové straty vo filtri)
z filtra poslať do medzikusu a na chladič
z chladiča vratiť do medzikusu a z neho do motora.

Obávam sa, že toto je zapojené ináč, lebo má iba jeden stredový šroub.

Moja skúsenosť z okruhov je, že teplota oleja je zviazaná s teplotou vody s rozdielom 10 až 15 stupňov. To znamená, že ak stiahneš teplotu vody, tak stiahneš aj teplotu oleja a naopak.

Chladič oleja je drahé a hlavne ľahko zraniteľné riešenie pre rely. Skúsil by som najprv cestu väčšieho chladiča vody s výkonnejším ventilátorom, ak vlastne prehrievaš.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Jan 27, 2010 6:25 pm

Anarki:
:( Mne nešla žiadna kombinácia. :D :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Jan 27, 2010 7:13 pm

Tak skús poslednú kombináciu, reinstall Windows, na holú inštalačku hoď Dialgys a zakáž aktualizáciu Javy cez Firewall. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Jan 27, 2010 8:42 pm

Tak ako si povedal Mario,auto aj napriek siršiemu a väčšiemu chladiču v lete nestíha chladiť.Práve preto riešim ďalšiu vrtuľu podobne ako má P106 a nejaké dodatočne riešenie.Nešlo by o rely ale na civilne vozidlo.Je to pre moje Clio a to na preteky,aspoň nie na šotolinu a blato nepustím :wink:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Jan 28, 2010 7:27 pm

Jozo: :shock: Neuchladíš civilné auto? To si fakt taký ostrý? Nebude problém inde?


Anarki: :D Píšeš akoby sa Winblby inštalovali za 5 min. Nemáš verziu dialogysu pod Dos? :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Jan 28, 2010 8:38 pm

No jednoducho neuchladím :D v lete nie síce stále ale stane sa,že musím zapnuť aj kúrenie aby som ako tak chladil.A radšej budem predchádzať tomu ako keby som mal uvariť.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Jan 28, 2010 9:32 pm

Mario: Ak máš rýchle nielen auto ale aj comp tak holú inštaláciu XP stíhaš do 8 minút :D Viem, že to nie je také easy and fun a okrem toho potrebuješ desiatky iných programov ale čo by si nespravil pre svoju Kurtizánu však :lol:


Dialogys ešte neexistoval keď sme my gambleri brázdily MS a tí inteligentnejší DR Dos. :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Jan 29, 2010 5:19 pm

Jozo:
Nasiel som ako funguje ten medzikus na c-vom motore.
http://www.mario-horak.ic.cz/motor/mazanie.JPG
Podľa môjho názoru to nie je technicky správne. Dôvod som už napísal.

Videl som to spravne urobené tak, že boli vyrobené dva jednoduché medzikusy. Jeden bol namontovaný na bloku, druhý na filtri, ktorý bol primontovaný držiakom o blok, ale mimo pôvodného miesta. Prepojené to bolo hadicami nasledovne:

Vývod od čerpadla do medziksu1, hadicou do medzikusu 2 a na vstup filtra.
Vývod z filtra cez medzikus 2 do chladiča a z chladiča do medzikusu1 na blok motora.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Jan 29, 2010 5:28 pm

Anarki:
Inštalačky DR DOSu by som aj niekde našiel, len veľkú mechaniku by som už asi nerozchodil. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Jan 29, 2010 9:02 pm

je to tu všetko k téme Renault Dialogys :?: :!: :!: :!:

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Sat Jan 30, 2010 7:24 pm

jasne že je Majmajko :) Veď riešime ND z Dialogisu :wink:
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič :wink: Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Sat Jan 30, 2010 7:50 pm

Ja len že téma je program a nie ND

na to by bola vhodnejšia asi téma ... "ND na Clio N"

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Sat Jan 30, 2010 11:56 pm

jozo-ke wrote:jasne že je Majmajko :) Veď riešime ND z Dialogisu :wink:
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič :wink: Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
Je to tak lepšie. Preto som sa rozpisoval o dvoch jednoduchších mezikusoch a umiestnení filtra mimo pôvodného miesta.

Majmajko:
Máš pravdu, vždy ma cukalo, keď som sem písal, ale keď už načatá téma nepustí.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Post Reply