Page 2 of 3

Posted: Tue Jan 26, 2010 12:13 am
by Jan Kalina
Jen drobnost - Neznáme číslo tarifu nemusí znamenat vypredané, vyradené. To číslo dílu není prostě v databázi, třeba i z důvodu přečíslování, a nebo ještě jednodušeji - z důvodu neúplný databáze :)

Posted: Tue Jan 26, 2010 11:17 pm
by jozo-ke
Anarki,sorry ale takto je to najjednoduchsie:)Dakujem,zatial len pozitivne info.Ten medzikus c.3,ako to funguje?ma stym niekto skusenost?ked to nebude dostupne,musim vyrobit.

Posted: Wed Jan 27, 2010 6:24 pm
by Mario Horak
Jozo:
Podľa môjho sedliackeho rozumu by to malo byť zapojené nasledovne:

Olej z vane natiahnuť do filtra (Teplý olej má menšie tlakové straty vo filtri)
z filtra poslať do medzikusu a na chladič
z chladiča vratiť do medzikusu a z neho do motora.

Obávam sa, že toto je zapojené ináč, lebo má iba jeden stredový šroub.

Moja skúsenosť z okruhov je, že teplota oleja je zviazaná s teplotou vody s rozdielom 10 až 15 stupňov. To znamená, že ak stiahneš teplotu vody, tak stiahneš aj teplotu oleja a naopak.

Chladič oleja je drahé a hlavne ľahko zraniteľné riešenie pre rely. Skúsil by som najprv cestu väčšieho chladiča vody s výkonnejším ventilátorom, ak vlastne prehrievaš.

Posted: Wed Jan 27, 2010 6:25 pm
by Mario Horak
Anarki:
:( Mne nešla žiadna kombinácia. :D :D

Posted: Wed Jan 27, 2010 7:13 pm
by Anarki
Tak skús poslednú kombináciu, reinstall Windows, na holú inštalačku hoď Dialgys a zakáž aktualizáciu Javy cez Firewall. :wink:

Posted: Wed Jan 27, 2010 8:42 pm
by jozo-ke
Tak ako si povedal Mario,auto aj napriek siršiemu a väčšiemu chladiču v lete nestíha chladiť.Práve preto riešim ďalšiu vrtuľu podobne ako má P106 a nejaké dodatočne riešenie.Nešlo by o rely ale na civilne vozidlo.Je to pre moje Clio a to na preteky,aspoň nie na šotolinu a blato nepustím :wink:

Posted: Thu Jan 28, 2010 7:27 pm
by Mario Horak
Jozo: :shock: Neuchladíš civilné auto? To si fakt taký ostrý? Nebude problém inde?


Anarki: :D Píšeš akoby sa Winblby inštalovali za 5 min. Nemáš verziu dialogysu pod Dos? :D

Posted: Thu Jan 28, 2010 8:38 pm
by jozo-ke
No jednoducho neuchladím :D v lete nie síce stále ale stane sa,že musím zapnuť aj kúrenie aby som ako tak chladil.A radšej budem predchádzať tomu ako keby som mal uvariť.

Posted: Thu Jan 28, 2010 9:32 pm
by Anarki
Mario: Ak máš rýchle nielen auto ale aj comp tak holú inštaláciu XP stíhaš do 8 minút :D Viem, že to nie je také easy and fun a okrem toho potrebuješ desiatky iných programov ale čo by si nespravil pre svoju Kurtizánu však :lol:


Dialogys ešte neexistoval keď sme my gambleri brázdily MS a tí inteligentnejší DR Dos. :D

Posted: Fri Jan 29, 2010 5:19 pm
by Mario Horak
Jozo:
Nasiel som ako funguje ten medzikus na c-vom motore.
http://www.mario-horak.ic.cz/motor/mazanie.JPG
Podľa môjho názoru to nie je technicky správne. Dôvod som už napísal.

Videl som to spravne urobené tak, že boli vyrobené dva jednoduché medzikusy. Jeden bol namontovaný na bloku, druhý na filtri, ktorý bol primontovaný držiakom o blok, ale mimo pôvodného miesta. Prepojené to bolo hadicami nasledovne:

Vývod od čerpadla do medziksu1, hadicou do medzikusu 2 a na vstup filtra.
Vývod z filtra cez medzikus 2 do chladiča a z chladiča do medzikusu1 na blok motora.

Posted: Fri Jan 29, 2010 5:28 pm
by Mario Horak
Anarki:
Inštalačky DR DOSu by som aj niekde našiel, len veľkú mechaniku by som už asi nerozchodil. :D

Posted: Fri Jan 29, 2010 9:02 pm
by Majmajko
je to tu všetko k téme Renault Dialogys :?: :!: :!: :!:

Posted: Sat Jan 30, 2010 7:24 pm
by jozo-ke
jasne že je Majmajko :) Veď riešime ND z Dialogisu :wink:
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič :wink: Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?

Posted: Sat Jan 30, 2010 7:50 pm
by Majmajko
Ja len že téma je program a nie ND

na to by bola vhodnejšia asi téma ... "ND na Clio N"

Posted: Sat Jan 30, 2010 11:56 pm
by Mario Horak
jozo-ke wrote:jasne že je Majmajko :) Veď riešime ND z Dialogisu :wink:
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič :wink: Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
Je to tak lepšie. Preto som sa rozpisoval o dvoch jednoduchších mezikusoch a umiestnení filtra mimo pôvodného miesta.

Majmajko:
Máš pravdu, vždy ma cukalo, keď som sem písal, ale keď už načatá téma nepustí.