Nasiel by sa zachranca pre R11?
Pan by to dal nerad do srotu, auto ma celkom potencial, nema ale nan cas a prostriedky.
1988
1.7 55kW
198000km
Čo sa týka ceny, možno 500 eur, ale ide mi hlavne o záchranu, lebo nie je na šrot, nič nie je upravované, pôvodný stav, mám k nemu aj takpovediac citový vzťah, nikdy nesklamal...
Samozrejme boli menené tlmiče, čapy, spojka, rozvody, výfuk, radiator vnútri som menil, slabšie miesto od výroby je spojkové lanko-asi detská choroba....
Bol to dovoz zo Švajčiarska, už dávno splňal emisnú normu na tie časy. Je bez klímy, má el. predné okná, spi, R-kat, riadiaca jednotka, Mk=135 Nm,
Ja nemám také podmienky na údržbu... Je vhodné pre fanúšika značky. Mám k nemu náhradné poloosi, zadné svetlá-plasty, náhradné kľúče, zadné brzdové bubny, kt. nie sú nové, ale dajú sa "obnoviť", poloosi, lišty, kt. nie sú na fotkách a gum. spojler na kufor....
Bol som na kontrole v servise, treba vymeniť výfuk (možno kat.,lambda) a vyvariť vpredu, kde sa opiera hever...
vajcik.jan zavinac gmail.com
Renault 11, 1.7, 1988
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Renault 11, 1.7, 1988
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!