Page 1 of 2

Renault R25 V6

Posted: Thu Feb 11, 2010 9:26 pm
by jozo-ke
Známy predáva R25 V6 je to výbava takmer ako Baccara,ale bez kože a hovoriaceho PC ale so strešným oknom,nikdy neburane.Predáva to tomu,že mu diagnostikovali nádor a nevie ako dlho ešte bude medzi nami.Spomenul si na mňa po roku keď som mu dal vizitku a poprosil ma aby to neskončilo na šrotovisku,ale aby padlo do dobrých rúk.O auto bolo vždy dobre starané,momentálen v dobrom stave,jedine hrdzky sú na zadných lemoch,aj to len drobinky na jednej strane.Malý problem je s automatom má prolem s hádzanim 3ky a 4ky.Kúpil používanu prevodovku a tá dlho stála,takže možno len simeringy.Nechce za to horybilne peniaze do 1000€ ,ale dá sa jednať za podmienky že auto neskončí v šrote ale bude o neho postarané.Pokiaľ bude záujem spravím viac foto aj z interieru.
Pár foto:
http://img695.imageshack.us/g/r25r.jpg/
Image

Posted: Fri Feb 12, 2010 10:36 am
by Majmajko
Matúš?

Posted: Fri Feb 12, 2010 11:24 am
by Jan Kalina
2-parabolová světla H4+H1, blinkry v nárazníku, lakovaná zrcátka - pokud to není předělávka, výbava V6 Injection, mikroplyšový elektrický sedačky. Udělěj víc fotek jestli to půjde a bude tu mít někdo zájem, zhodnotíme stav a výbavu.
U R25 je základ pěkná nehavarovaná kastle, ostatní se dá povyměňovat. Střešní okno (původní elektricky zasunovatelný) je prima věc, já ho otvírám dost často. Jen může vyšším osobám vpředu vadit snížená střecha a dost často už moc u starších aut netěsní a je třeba hlídat průchodnost odtokových kanálků.
Motor bez problémů, převodovka jde i opravit - a jestli má jednu navíc, tím líp.

Posted: Fri Feb 12, 2010 5:30 pm
by jozo-ke
nieje to prerábka,je to origo tak ako to vyzerá.Auto bude k máni u mňa od pondelka tak porobím viac fotiek samozrejme.takže späť k predaju.Matúš?Berieš? :roll:

Posted: Fri Feb 12, 2010 9:35 pm
by Jan Kalina
Teď jsem si teprve všiml, že tam máš odkaz na další fotky :oops: :)
Ty kola určitě nejsou z toho auta - byly jen na Baccaře pokud jsou zlatě (béžově) lakovaný s nápisem Baccara na pokličce; a pokud jsou stříbrný, jsou z V6Turbo phase 1 :D
Vyrobený je to auto po 1.2.1990 a VIN musí začínat na VF1B29F02.. (eventuelně kdyby to čirou náhodou byla verze bez katu VF1B29302..). Interiér asi bude béžový? Kecafon tam bude, byla to součást základní výbavy V6 Injection. Na přání by ještě mohla být klimatizace, tempomat, ergomatic pack (dofuky sedaček), alarm....a víc mě nenapadá, ona tahle výbava zahrnuje v podstatě skoro všechno už v základu (krom prvků výbavy Baccara).
Zatím po shlédnutí těch pár fotek exteriéru doporučuju :wink:

Posted: Mon Feb 15, 2010 9:43 am
by Alex
zaujimave vozitko ako site pre matusa :-)

Posted: Mon Feb 15, 2010 9:49 am
by pedro
Matus uz nechce Renaulta...

Posted: Mon Feb 15, 2010 9:54 am
by Alex
ako predseda klubu RCC musi chciet :twisted:

toto

Posted: Mon Feb 15, 2010 10:14 am
by matus
pedro wrote:Matus uz nechce Renaulta...
To je co za statement?

Toto som nikdy nepovedal.
Ale uz naozaj nechcem "moderneho" renaulta. Uz len jednoduche mechanicke auta.

Posted: Mon Feb 15, 2010 10:59 am
by pedro
To bol for predseda :wink: snad sa ta to nedotklo...

Posted: Thu Feb 25, 2010 6:03 pm
by jozo-ke
stále aktuálne.Nové foto pridám dnes,popr zajtra :wink:

Posted: Sun Mar 07, 2010 11:22 am
by maro
Toto auto sme s bratom dotiahli na vozíku niekedy v roku 2002. Kúpili sme ho v Zurichu, v bazári v Schlierene (práve vtedy ho rušili). Auto bolo ako nové (nepreháňam!), zaujímavé bolo, že je bez klímy. Na vozíku prišlo preto, že nám arab tvrdil že je voda v oleji. Mali ho nejakí starí manželia a pán keď dolieval vodu tak si zmýlil uzáver. Doma sme vymenili olej a auto išlo ako hodinky :)
Kúpil ho od nás L.V., aj som ho ešte nedávno na ňom vídaval...

Posted: Sun Mar 07, 2010 2:29 pm
by jozo-ke
presne tak,majiteľ to má ťažke,tak sa rozhodol predať.

Posted: Sun Mar 07, 2010 9:28 pm
by maro
Osud je niekedy krutý.

Vzhľadom na zamestnanie majiteľa musím potvrdiť, že auto bude v slušnom stave, verím že ak niečo bolo treba na aute za tie roky vymeniť tak to urobil. Bola to naša druhá R25 V6 a ten motor je skvelý, myslím že to je 2,8 s výkonom 150 koní (takýto výkon bol k automatu). Proste motor ktorý sa nedá zničiť, len treba strážiť hladinu vody v chladiacom okruhu (snímač teploty pre budík je vysoko a keď klesne voda neukáže potenciálne prehriatie). Spotreba v meste je 14 litrov pri rozumnom využití dynamiky.

Posted: Sun Apr 04, 2010 8:26 pm
by robert007
Ak by to auto niekto kúpil a po... sa mu prevodovka mám na to komplet sadu na prerábku na manuál na Z7W...m.:0911076007 Ja už také mám a aj tak prechádzam na stašie kúsky ako Fuego GTX,15tka,18tka-tá ma najviac zaujíma.