Renault R25 V6
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Renault R25 V6
Známy predáva R25 V6 je to výbava takmer ako Baccara,ale bez kože a hovoriaceho PC ale so strešným oknom,nikdy neburane.Predáva to tomu,že mu diagnostikovali nádor a nevie ako dlho ešte bude medzi nami.Spomenul si na mňa po roku keď som mu dal vizitku a poprosil ma aby to neskončilo na šrotovisku,ale aby padlo do dobrých rúk.O auto bolo vždy dobre starané,momentálen v dobrom stave,jedine hrdzky sú na zadných lemoch,aj to len drobinky na jednej strane.Malý problem je s automatom má prolem s hádzanim 3ky a 4ky.Kúpil používanu prevodovku a tá dlho stála,takže možno len simeringy.Nechce za to horybilne peniaze do 1000€ ,ale dá sa jednať za podmienky že auto neskončí v šrote ale bude o neho postarané.Pokiaľ bude záujem spravím viac foto aj z interieru.
Pár foto:
http://img695.imageshack.us/g/r25r.jpg/
Pár foto:
http://img695.imageshack.us/g/r25r.jpg/
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
2-parabolová světla H4+H1, blinkry v nárazníku, lakovaná zrcátka - pokud to není předělávka, výbava V6 Injection, mikroplyšový elektrický sedačky. Udělěj víc fotek jestli to půjde a bude tu mít někdo zájem, zhodnotíme stav a výbavu.
U R25 je základ pěkná nehavarovaná kastle, ostatní se dá povyměňovat. Střešní okno (původní elektricky zasunovatelný) je prima věc, já ho otvírám dost často. Jen může vyšším osobám vpředu vadit snížená střecha a dost často už moc u starších aut netěsní a je třeba hlídat průchodnost odtokových kanálků.
Motor bez problémů, převodovka jde i opravit - a jestli má jednu navíc, tím líp.
U R25 je základ pěkná nehavarovaná kastle, ostatní se dá povyměňovat. Střešní okno (původní elektricky zasunovatelný) je prima věc, já ho otvírám dost často. Jen může vyšším osobám vpředu vadit snížená střecha a dost často už moc u starších aut netěsní a je třeba hlídat průchodnost odtokových kanálků.
Motor bez problémů, převodovka jde i opravit - a jestli má jednu navíc, tím líp.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Teď jsem si teprve všiml, že tam máš odkaz na další fotky
Ty kola určitě nejsou z toho auta - byly jen na Baccaře pokud jsou zlatě (béžově) lakovaný s nápisem Baccara na pokličce; a pokud jsou stříbrný, jsou z V6Turbo phase 1
Vyrobený je to auto po 1.2.1990 a VIN musí začínat na VF1B29F02.. (eventuelně kdyby to čirou náhodou byla verze bez katu VF1B29302..). Interiér asi bude béžový? Kecafon tam bude, byla to součást základní výbavy V6 Injection. Na přání by ještě mohla být klimatizace, tempomat, ergomatic pack (dofuky sedaček), alarm....a víc mě nenapadá, ona tahle výbava zahrnuje v podstatě skoro všechno už v základu (krom prvků výbavy Baccara).
Zatím po shlédnutí těch pár fotek exteriéru doporučuju
Ty kola určitě nejsou z toho auta - byly jen na Baccaře pokud jsou zlatě (béžově) lakovaný s nápisem Baccara na pokličce; a pokud jsou stříbrný, jsou z V6Turbo phase 1
Vyrobený je to auto po 1.2.1990 a VIN musí začínat na VF1B29F02.. (eventuelně kdyby to čirou náhodou byla verze bez katu VF1B29302..). Interiér asi bude béžový? Kecafon tam bude, byla to součást základní výbavy V6 Injection. Na přání by ještě mohla být klimatizace, tempomat, ergomatic pack (dofuky sedaček), alarm....a víc mě nenapadá, ona tahle výbava zahrnuje v podstatě skoro všechno už v základu (krom prvků výbavy Baccara).
Zatím po shlédnutí těch pár fotek exteriéru doporučuju
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
To je co za statement?pedro wrote:Matus uz nechce Renaulta...
Toto som nikdy nepovedal.
Ale uz naozaj nechcem "moderneho" renaulta. Uz len jednoduche mechanicke auta.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Toto auto sme s bratom dotiahli na vozíku niekedy v roku 2002. Kúpili sme ho v Zurichu, v bazári v Schlierene (práve vtedy ho rušili). Auto bolo ako nové (nepreháňam!), zaujímavé bolo, že je bez klímy. Na vozíku prišlo preto, že nám arab tvrdil že je voda v oleji. Mali ho nejakí starí manželia a pán keď dolieval vodu tak si zmýlil uzáver. Doma sme vymenili olej a auto išlo ako hodinky
Kúpil ho od nás L.V., aj som ho ešte nedávno na ňom vídaval...
Kúpil ho od nás L.V., aj som ho ešte nedávno na ňom vídaval...
R4 GTL 1985
http://thermical.sk/
http://thermical.sk/
Osud je niekedy krutý.
Vzhľadom na zamestnanie majiteľa musím potvrdiť, že auto bude v slušnom stave, verím že ak niečo bolo treba na aute za tie roky vymeniť tak to urobil. Bola to naša druhá R25 V6 a ten motor je skvelý, myslím že to je 2,8 s výkonom 150 koní (takýto výkon bol k automatu). Proste motor ktorý sa nedá zničiť, len treba strážiť hladinu vody v chladiacom okruhu (snímač teploty pre budík je vysoko a keď klesne voda neukáže potenciálne prehriatie). Spotreba v meste je 14 litrov pri rozumnom využití dynamiky.
Vzhľadom na zamestnanie majiteľa musím potvrdiť, že auto bude v slušnom stave, verím že ak niečo bolo treba na aute za tie roky vymeniť tak to urobil. Bola to naša druhá R25 V6 a ten motor je skvelý, myslím že to je 2,8 s výkonom 150 koní (takýto výkon bol k automatu). Proste motor ktorý sa nedá zničiť, len treba strážiť hladinu vody v chladiacom okruhu (snímač teploty pre budík je vysoko a keď klesne voda neukáže potenciálne prehriatie). Spotreba v meste je 14 litrov pri rozumnom využití dynamiky.
R4 GTL 1985
http://thermical.sk/
http://thermical.sk/