Kamarát rozpredáva motory V6 2.7 ccm, ma ich niekolko, a nejake aj po autach, v Peugeote 604, je z Bratislavy, auta a motory su tiez v BA. Vraj sa davali aj do Renault 30, Renault 25...
Tak ak by mal niekto zaujem, napiste mi na maroche@gmail.com
Funkčné motory V6 2.7 ccm na predaj
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Funkčné motory V6 2.7 ccm na predaj
Sexgrafik Renault Classic Clubu
toto
Hej, hej, ved sa ten motor aj vola PRV. Peugeot-Renault-Volvo
Mozes sa ho prosim opytat ci by nenasiel len samotne 4 piesty z ojnicami! z takehoto motora?
Mozes sa ho prosim opytat ci by nenasiel len samotne 4 piesty z ojnicami! z takehoto motora?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Jestli jsem to pochopil dobře, nemá ty motory z žádnýho Renaulta, ale z Peugeota.
Ano, 2.7 byla v R30 - nejprve karburátor (-y), později mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic, v R25 už jen s tím vstřikováním. Jestli z toho Peugeota něco pasuje do Renaulta by asi chtělo podrobnější zkoumání včetně identifikace roku výroby, protože karburátory nebyly stejný, u stříkačky aspoň v R25 byly 2 systémy s nekompatibilními komponenty, ikdyž na 1.pohled to vypadá stejně, včetně tý R30. Co je pak zásadní problém, je odlišnost bloků - jiný umístění nálitků pro silentbloky pod motorem - nedá se jen tak zaměnit motor R30-R25, vyžaduje to úpravy nosníků.
Kdyby to bylo s karburátorama, o nějakým zájemci bych asi věděl hned. U stříkačky bych něco potřeboval já, ale tam je to o tý detailní identifikaci.
Ano, 2.7 byla v R30 - nejprve karburátor (-y), později mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic, v R25 už jen s tím vstřikováním. Jestli z toho Peugeota něco pasuje do Renaulta by asi chtělo podrobnější zkoumání včetně identifikace roku výroby, protože karburátory nebyly stejný, u stříkačky aspoň v R25 byly 2 systémy s nekompatibilními komponenty, ikdyž na 1.pohled to vypadá stejně, včetně tý R30. Co je pak zásadní problém, je odlišnost bloků - jiný umístění nálitků pro silentbloky pod motorem - nedá se jen tak zaměnit motor R30-R25, vyžaduje to úpravy nosníků.
Kdyby to bylo s karburátorama, o nějakým zájemci bych asi věděl hned. U stříkačky bych něco potřeboval já, ale tam je to o tý detailní identifikaci.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Vsetko sa spytam dnes, ale viem ze v jednom aute - pojazdnom a velmi dobrom - peugeot 604 je motor so vstrekovanim, je strasna skoda ze ho chce dat von a dat tam diesel, ale situacia je taka. TO auto ma najazdenych len 80 000 km, je po prvom majitelovi, zlata metaliza, chromy, nadhera, ale zatekorigo stresny siber, a ked pilili stromy opreli o to par odrezkov, no a ta spotreba... dalsie motory su v garazi, vsetko zistim a dam vediet.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Věčná škoda takový auto předělávat, ne? Navíc půjde tu předělávku na diesel u vás vůbec zlegalizovat?
Kdybys mohl udělat foto nastrojenýho motoru z obou stran (hlavně z pravý strany teda), pomohlo by to s identifikací verze.
Kdybys mohl udělat foto nastrojenýho motoru z obou stran (hlavně z pravý strany teda), pomohlo by to s identifikací verze.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
No taku vonafku by som tiez skor prehodil na LPG. Sice legalne by ho to stalo 2000€, na druhej strane ked to preraba na briketovy pohon, tak ho legalita asi az tak nezaujima
Ale sak kazdy sme si strojcom vlastneho stastia..
Ale sak kazdy sme si strojcom vlastneho stastia..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!