Funkčné motory V6 2.7 ccm na predaj

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Funkčné motory V6 2.7 ccm na predaj

Post by maroxe » Wed May 19, 2010 8:55 am

Kamarát rozpredáva motory V6 2.7 ccm, ma ich niekolko, a nejake aj po autach, v Peugeote 604, je z Bratislavy, auta a motory su tiez v BA. Vraj sa davali aj do Renault 30, Renault 25...

Tak ak by mal niekto zaujem, napiste mi na maroche@gmail.com
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 19, 2010 9:11 am

Hej, hej, ved sa ten motor aj vola PRV. Peugeot-Renault-Volvo

Mozes sa ho prosim opytat ci by nenasiel len samotne 4 piesty z ojnicami! z takehoto motora?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed May 19, 2010 11:58 am

Jestli jsem to pochopil dobře, nemá ty motory z žádnýho Renaulta, ale z Peugeota.
Ano, 2.7 byla v R30 - nejprve karburátor (-y), později mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic, v R25 už jen s tím vstřikováním. Jestli z toho Peugeota něco pasuje do Renaulta by asi chtělo podrobnější zkoumání včetně identifikace roku výroby, protože karburátory nebyly stejný, u stříkačky aspoň v R25 byly 2 systémy s nekompatibilními komponenty, ikdyž na 1.pohled to vypadá stejně, včetně tý R30. Co je pak zásadní problém, je odlišnost bloků - jiný umístění nálitků pro silentbloky pod motorem - nedá se jen tak zaměnit motor R30-R25, vyžaduje to úpravy nosníků.
Kdyby to bylo s karburátorama, o nějakým zájemci bych asi věděl hned. U stříkačky bych něco potřeboval já, ale tam je to o tý detailní identifikaci.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Wed May 19, 2010 12:58 pm

Vsetko sa spytam dnes, ale viem ze v jednom aute - pojazdnom a velmi dobrom - peugeot 604 je motor so vstrekovanim, je strasna skoda ze ho chce dat von a dat tam diesel, ale situacia je taka. TO auto ma najazdenych len 80 000 km, je po prvom majitelovi, zlata metaliza, chromy, nadhera, ale zatekorigo stresny siber, a ked pilili stromy opreli o to par odrezkov, no a ta spotreba... dalsie motory su v garazi, vsetko zistim a dam vediet.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed May 19, 2010 2:51 pm

Věčná škoda takový auto předělávat, ne? Navíc půjde tu předělávku na diesel u vás vůbec zlegalizovat?
Kdybys mohl udělat foto nastrojenýho motoru z obou stran (hlavně z pravý strany teda), pomohlo by to s identifikací verze.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed May 19, 2010 3:00 pm

No taku vonafku by som tiez skor prehodil na LPG. Sice legalne by ho to stalo 2000€, na druhej strane ked to preraba na briketovy pohon, tak ho legalita asi az tak nezaujima ;)
Ale sak kazdy sme si strojcom vlastneho stastia..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply