R5 Alpine Turbo na díly

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Streetkid
Posts: 4
Joined: Thu Nov 24, 2011 11:20 pm

R5 Alpine Turbo na díly

Post by Streetkid » Thu Nov 24, 2011 11:52 pm

Na prodej je nedokončená renovace R5 AT. Některé věci stále chybí a dostal sem se do situace, kdy není čas a chuť na dokončení projektu, protože stále nějaké věci ke kompletnosti chybí a dost věcí je potřeba dodělat.
Karoserie je z 50% vyvařena, všechnu plechařinu kromě levého zadního lemu mám sehnanou. Motor je až na výbrus po GO, turbo po repasi některé díly repasované,viz seznam.

Seznam věcí, stav+cena v CZK:
- ráfky 5,5 -13“ AT turbínovky, opískované, neoparkované, cena 3900,-
- nové přední blatníky, jeden origo renault, druhý Klokkerholm, cena za pár 1400,-
- blatník zadní pravý, celý zadní bok od prahu až do půlky sloupku, včetně prolisu na hrdlo nádrže a prolisu otevírání dveří
Cena 1000,-
- přední alpine nárazník, zespod popraskaný, cena 1000,-
- př. sedačky alpine atmo s obloukovou opěrkou, jsou už přešívané, ale jinak pěkný stav. Cena 2900,-
- volant alpine včetně loga ve středu, cena 1800,-
- pár nových brzd. kotoučů Ferodo, cena 800,-
- zadní kotoučová náprava: ramena i stabilizátorve zlatém kladívkovém laku, místo silentbloků silonové pouzdra, brzdiče slušný stav před renovací, lanovody v pořádku, kotouče na stočení, nová ložiska. Chybí akorát torzky. Cena 3500,-
- poloosy alpine, mají malou vůli, cena 1500,-
- holá kastle Alpine, původně verze parissiene rok 1983, přední přepážka v bodech odvrtaná a převařená na vyndávací příčku. Původní šíbr, zadní gumový spojler. Kastle měla shnilé prahy, zadní lemy, uchycení z. nápravy, chycené zadní hrnce. Podlahy byly zdravé. Levá půlka auta je vyvařena, zbývá dodělat pravou stranu. Prahy od KKL k tomu jsou. Cena po dohodě
- doklady Alpine atmo, mám je v depozitu, jsou psané na mě, eko poplatek nezaplacen. Nabízím možnost nechat to napsané na mě, dokud vláda poplatek nezruší…:-) Cena 2500,-
- nové pravé dveře, origo renault, cena 1000,-
- budíky alpine turbo, po výměně ciferníku a vyčištění, cena 1900,-
- turbo Garrett T3, po repasi v profi firmě, nový T3 ložiskový střed, zachovalá nerozpraskaná turbínová komora, zatím sundaná kompresorová komora, cena 8000,-
- přední sportovní desky Ferodo DS 2500, jeté, mají cca 8mm. Cena 1500,-
- koberce, zadní dělené sedačky, kufrový alpine turbo interiér včetně podlahy a gumové vaničky, béžové pásy. Vše potřebuje vyčistit a péči. Cena 2000,-
- karburátor weber 32 DIR pro alpine turbo, ze švýcarské verze z roku 1984 (má jiné trysky a vzdušníky, motor měl 107 koní), není ještě rozebíraný ani přetěsněný, cena 2000,-
- řízení alpine (strmější) po repasi - vyčištěno, namazáno, nové prachovky a čepy. Cena 2300,-
- tónovaná boční skla (do zelena), měl bych mít set, ale ještě se podívám. Cena okolo 1000,-
- přední horní i spodní alpine ramena včetně turbo torzek, opískovaná, lak zlatá kladívková, nové silentbloky a čepy. Cena 2900,-
- přední ložiska SKF 6207, 4ks za 1100,-
- origo rezerva s rudým štítkem na ráfku, pneu Dunlop nejeté, cena 700,-
- spojka 190mm, lamela sjetá na přeobložení, přítlačák valeo s rýhami. Cena symbolická
- digitální stropní hodiny alpine, cena 1000,-
- zadní nárazník, slušný, cena 300,-
- alternátor na turbovku, byl rozebraný, výměna ložisek (SKF), opískované alu odlitky, nový lak na kovových dílech. Stočený komutátor. Uhlíky stále slušné, původní. Cena 1300,-
- př. brzdiče alpine prům. 48mm, uložení na klínky, před pár lety měněny prachovky a pístky včetně brzd. hadic. Bez držáků k těhlicím. Nutno nalakovat. Cena 900/pár.
- 1 litr laku odstín "alpine blue", cena 500,-
- alu potrubí k turbu, cena 500,-
- zadní světla, nové skla, cena 300/pár
-přední světla, slušný stav, cena 700/pár
- + další různé držáky, hadičky, tlačítka, motorky ostřikovačů atd..

Karoserie je kompletní, kapoty mám dvě, čelní skla taky, dveří 2 páry ale vespod koroze, zadní dveře jedny plus jedny pobité.
K tomu mám doma ještě dost věcí ze staré pětky obyč verze (brzdy, elektriku, brzd. válce, tlumiče atd..)

Díly jsou k vidění u Hodonína na československém pomezí, cesta cca 45min z Bratislavy.

Tel +420 775 315 985

Děkuji, Víťa

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Majmajko » Fri Nov 25, 2011 10:07 am

zrejme sa pridem pozriet

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Gemini » Thu Dec 01, 2011 1:21 am

minimalne to viko si zajednavam
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

Streetkid
Posts: 4
Joined: Thu Nov 24, 2011 11:20 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Streetkid » Fri Dec 02, 2011 12:59 pm

Gemini wrote:minimalne to viko si zajednavam
pokud víko nevezme přes víkend Majmajko, je tvoje, jiné zájemce na motor zatím nemám

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Majmajko » Fri Dec 02, 2011 1:16 pm

To nepotrebujem ja mam jedno na viac ...
donesiem...

Streetkid
Posts: 4
Joined: Thu Nov 24, 2011 11:20 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Streetkid » Sat Dec 17, 2011 5:52 pm

Nafotil jsem detailně karoserii, zde jsou fotky (cca 50):

http://www.uloz.to/11830922/kastle-r5at-rar

Potrebuju ji na zimu prodat, cena k jednani 200e

marian letko
člen RCC
Posts: 126
Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
Location: koseca 784

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by marian letko » Mon Dec 26, 2011 4:56 pm

Po zratani vsetkych dielov za 58400,- Kc. A to som si pred siedmimi rokmi hovoril, ked som kupil neskorodovanu, pojazdnu 5AT 84ku za 6000,-Sk, ze bola draha. Pravda, ze bola len s colnym dokladom. marian11xR
maros

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Majmajko » Mon Dec 26, 2011 6:39 pm

je na predaj ?
:-)

marian letko
člen RCC
Posts: 126
Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
Location: koseca 784

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by marian letko » Tue Dec 27, 2011 12:17 am

Nie ! Okrem Thalie som nepredal ziadny svoj renault. Az na Kocura (R5 72), ktoreho som pouzil na srotovne.
Attachments
Obrázok(16).jpg
maros

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Majmajko » Tue Dec 27, 2011 1:06 am

je viem ty si spravny renoltak :-)

Streetkid
Posts: 4
Joined: Thu Nov 24, 2011 11:20 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by Streetkid » Mon Apr 02, 2012 2:29 pm

stále v nabídce..ceny v seznamu jsou orientační - domluvíme se

andrider
Posts: 8
Joined: Fri Mar 30, 2012 12:08 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by andrider » Wed May 16, 2012 11:43 am

Nazdar.
Zhanam riadenie na svoju R Super5 1,7GTX. Myslis ze by tam pasovalo to tvoje alpine? To je bez serva, predpokladam spravne? Teraz mam hydraulicke, odpojene od cerpadla. Dakujem

andrider
Posts: 8
Joined: Fri Mar 30, 2012 12:08 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by andrider » Wed May 16, 2012 11:48 am

A ten karburator je este k dispo? Tiez by som potreboval poradit ci by bol dobry do 1,7 GTX
Diky, zatim.

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed May 16, 2012 8:21 pm

Karburator z Alpine motora na tvoj urcite nesadne bez uprav a je dost pravdepodobne ze ty mas jednobodovy vstrek, nie karburator..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

andrider
Posts: 8
Joined: Fri Mar 30, 2012 12:08 pm

Re: R5 Alpine Turbo na díly

Post by andrider » Tue May 22, 2012 1:11 pm

Urcite je tam karburator, a robi mi problemy pri startovani ked je teply motor...nejako z neho musi vytekat benzin alebo co, lebo tak po 15 min od vypnutia tepleho motora citim v kabine benzin a nechce nastartovat. Iba ked niekolko krat pretocim, kym sa do motora dostane benzin...a to ked jazdim v meste a kazdu chvilu vypinam a startujem motor, tak sa ten starter natrapi...
nevies poradit co to moze byt? alebo kde zohnat taky karburator?...skusali sme uz vsetko mozne s privodom paliva, tak to vychadza ze len v karburatore musi byt chyba...a ten benzinovy pach v kabine z inokade ani nemoze ist...Dakujem :)

Post Reply