R5 Alpine Turbo na díly
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
R5 Alpine Turbo na díly
Na prodej je nedokončená renovace R5 AT. Některé věci stále chybí a dostal sem se do situace, kdy není čas a chuť na dokončení projektu, protože stále nějaké věci ke kompletnosti chybí a dost věcí je potřeba dodělat.
Karoserie je z 50% vyvařena, všechnu plechařinu kromě levého zadního lemu mám sehnanou. Motor je až na výbrus po GO, turbo po repasi některé díly repasované,viz seznam.
Seznam věcí, stav+cena v CZK:
- ráfky 5,5 -13“ AT turbínovky, opískované, neoparkované, cena 3900,-
- nové přední blatníky, jeden origo renault, druhý Klokkerholm, cena za pár 1400,-
- blatník zadní pravý, celý zadní bok od prahu až do půlky sloupku, včetně prolisu na hrdlo nádrže a prolisu otevírání dveří
Cena 1000,-
- přední alpine nárazník, zespod popraskaný, cena 1000,-
- př. sedačky alpine atmo s obloukovou opěrkou, jsou už přešívané, ale jinak pěkný stav. Cena 2900,-
- volant alpine včetně loga ve středu, cena 1800,-
- pár nových brzd. kotoučů Ferodo, cena 800,-
- zadní kotoučová náprava: ramena i stabilizátorve zlatém kladívkovém laku, místo silentbloků silonové pouzdra, brzdiče slušný stav před renovací, lanovody v pořádku, kotouče na stočení, nová ložiska. Chybí akorát torzky. Cena 3500,-
- poloosy alpine, mají malou vůli, cena 1500,-
- holá kastle Alpine, původně verze parissiene rok 1983, přední přepážka v bodech odvrtaná a převařená na vyndávací příčku. Původní šíbr, zadní gumový spojler. Kastle měla shnilé prahy, zadní lemy, uchycení z. nápravy, chycené zadní hrnce. Podlahy byly zdravé. Levá půlka auta je vyvařena, zbývá dodělat pravou stranu. Prahy od KKL k tomu jsou. Cena po dohodě
- doklady Alpine atmo, mám je v depozitu, jsou psané na mě, eko poplatek nezaplacen. Nabízím možnost nechat to napsané na mě, dokud vláda poplatek nezruší…:-) Cena 2500,-
- nové pravé dveře, origo renault, cena 1000,-
- budíky alpine turbo, po výměně ciferníku a vyčištění, cena 1900,-
- turbo Garrett T3, po repasi v profi firmě, nový T3 ložiskový střed, zachovalá nerozpraskaná turbínová komora, zatím sundaná kompresorová komora, cena 8000,-
- přední sportovní desky Ferodo DS 2500, jeté, mají cca 8mm. Cena 1500,-
- koberce, zadní dělené sedačky, kufrový alpine turbo interiér včetně podlahy a gumové vaničky, béžové pásy. Vše potřebuje vyčistit a péči. Cena 2000,-
- karburátor weber 32 DIR pro alpine turbo, ze švýcarské verze z roku 1984 (má jiné trysky a vzdušníky, motor měl 107 koní), není ještě rozebíraný ani přetěsněný, cena 2000,-
- řízení alpine (strmější) po repasi - vyčištěno, namazáno, nové prachovky a čepy. Cena 2300,-
- tónovaná boční skla (do zelena), měl bych mít set, ale ještě se podívám. Cena okolo 1000,-
- přední horní i spodní alpine ramena včetně turbo torzek, opískovaná, lak zlatá kladívková, nové silentbloky a čepy. Cena 2900,-
- přední ložiska SKF 6207, 4ks za 1100,-
- origo rezerva s rudým štítkem na ráfku, pneu Dunlop nejeté, cena 700,-
- spojka 190mm, lamela sjetá na přeobložení, přítlačák valeo s rýhami. Cena symbolická
- digitální stropní hodiny alpine, cena 1000,-
- zadní nárazník, slušný, cena 300,-
- alternátor na turbovku, byl rozebraný, výměna ložisek (SKF), opískované alu odlitky, nový lak na kovových dílech. Stočený komutátor. Uhlíky stále slušné, původní. Cena 1300,-
- př. brzdiče alpine prům. 48mm, uložení na klínky, před pár lety měněny prachovky a pístky včetně brzd. hadic. Bez držáků k těhlicím. Nutno nalakovat. Cena 900/pár.
- 1 litr laku odstín "alpine blue", cena 500,-
- alu potrubí k turbu, cena 500,-
- zadní světla, nové skla, cena 300/pár
-přední světla, slušný stav, cena 700/pár
- + další různé držáky, hadičky, tlačítka, motorky ostřikovačů atd..
Karoserie je kompletní, kapoty mám dvě, čelní skla taky, dveří 2 páry ale vespod koroze, zadní dveře jedny plus jedny pobité.
K tomu mám doma ještě dost věcí ze staré pětky obyč verze (brzdy, elektriku, brzd. válce, tlumiče atd..)
Díly jsou k vidění u Hodonína na československém pomezí, cesta cca 45min z Bratislavy.
Tel +420 775 315 985
Děkuji, Víťa
Karoserie je z 50% vyvařena, všechnu plechařinu kromě levého zadního lemu mám sehnanou. Motor je až na výbrus po GO, turbo po repasi některé díly repasované,viz seznam.
Seznam věcí, stav+cena v CZK:
- ráfky 5,5 -13“ AT turbínovky, opískované, neoparkované, cena 3900,-
- nové přední blatníky, jeden origo renault, druhý Klokkerholm, cena za pár 1400,-
- blatník zadní pravý, celý zadní bok od prahu až do půlky sloupku, včetně prolisu na hrdlo nádrže a prolisu otevírání dveří
Cena 1000,-
- přední alpine nárazník, zespod popraskaný, cena 1000,-
- př. sedačky alpine atmo s obloukovou opěrkou, jsou už přešívané, ale jinak pěkný stav. Cena 2900,-
- volant alpine včetně loga ve středu, cena 1800,-
- pár nových brzd. kotoučů Ferodo, cena 800,-
- zadní kotoučová náprava: ramena i stabilizátorve zlatém kladívkovém laku, místo silentbloků silonové pouzdra, brzdiče slušný stav před renovací, lanovody v pořádku, kotouče na stočení, nová ložiska. Chybí akorát torzky. Cena 3500,-
- poloosy alpine, mají malou vůli, cena 1500,-
- holá kastle Alpine, původně verze parissiene rok 1983, přední přepážka v bodech odvrtaná a převařená na vyndávací příčku. Původní šíbr, zadní gumový spojler. Kastle měla shnilé prahy, zadní lemy, uchycení z. nápravy, chycené zadní hrnce. Podlahy byly zdravé. Levá půlka auta je vyvařena, zbývá dodělat pravou stranu. Prahy od KKL k tomu jsou. Cena po dohodě
- doklady Alpine atmo, mám je v depozitu, jsou psané na mě, eko poplatek nezaplacen. Nabízím možnost nechat to napsané na mě, dokud vláda poplatek nezruší…:-) Cena 2500,-
- nové pravé dveře, origo renault, cena 1000,-
- budíky alpine turbo, po výměně ciferníku a vyčištění, cena 1900,-
- turbo Garrett T3, po repasi v profi firmě, nový T3 ložiskový střed, zachovalá nerozpraskaná turbínová komora, zatím sundaná kompresorová komora, cena 8000,-
- přední sportovní desky Ferodo DS 2500, jeté, mají cca 8mm. Cena 1500,-
- koberce, zadní dělené sedačky, kufrový alpine turbo interiér včetně podlahy a gumové vaničky, béžové pásy. Vše potřebuje vyčistit a péči. Cena 2000,-
- karburátor weber 32 DIR pro alpine turbo, ze švýcarské verze z roku 1984 (má jiné trysky a vzdušníky, motor měl 107 koní), není ještě rozebíraný ani přetěsněný, cena 2000,-
- řízení alpine (strmější) po repasi - vyčištěno, namazáno, nové prachovky a čepy. Cena 2300,-
- tónovaná boční skla (do zelena), měl bych mít set, ale ještě se podívám. Cena okolo 1000,-
- přední horní i spodní alpine ramena včetně turbo torzek, opískovaná, lak zlatá kladívková, nové silentbloky a čepy. Cena 2900,-
- přední ložiska SKF 6207, 4ks za 1100,-
- origo rezerva s rudým štítkem na ráfku, pneu Dunlop nejeté, cena 700,-
- spojka 190mm, lamela sjetá na přeobložení, přítlačák valeo s rýhami. Cena symbolická
- digitální stropní hodiny alpine, cena 1000,-
- zadní nárazník, slušný, cena 300,-
- alternátor na turbovku, byl rozebraný, výměna ložisek (SKF), opískované alu odlitky, nový lak na kovových dílech. Stočený komutátor. Uhlíky stále slušné, původní. Cena 1300,-
- př. brzdiče alpine prům. 48mm, uložení na klínky, před pár lety měněny prachovky a pístky včetně brzd. hadic. Bez držáků k těhlicím. Nutno nalakovat. Cena 900/pár.
- 1 litr laku odstín "alpine blue", cena 500,-
- alu potrubí k turbu, cena 500,-
- zadní světla, nové skla, cena 300/pár
-přední světla, slušný stav, cena 700/pár
- + další různé držáky, hadičky, tlačítka, motorky ostřikovačů atd..
Karoserie je kompletní, kapoty mám dvě, čelní skla taky, dveří 2 páry ale vespod koroze, zadní dveře jedny plus jedny pobité.
K tomu mám doma ještě dost věcí ze staré pětky obyč verze (brzdy, elektriku, brzd. válce, tlumiče atd..)
Díly jsou k vidění u Hodonína na československém pomezí, cesta cca 45min z Bratislavy.
Tel +420 775 315 985
Děkuji, Víťa
Re: R5 Alpine Turbo na díly
zrejme sa pridem pozriet
Re: R5 Alpine Turbo na díly
pokud víko nevezme přes víkend Majmajko, je tvoje, jiné zájemce na motor zatím nemámGemini wrote:minimalne to viko si zajednavam
Re: R5 Alpine Turbo na díly
To nepotrebujem ja mam jedno na viac ...
donesiem...
donesiem...
Re: R5 Alpine Turbo na díly
Nafotil jsem detailně karoserii, zde jsou fotky (cca 50):
http://www.uloz.to/11830922/kastle-r5at-rar
Potrebuju ji na zimu prodat, cena k jednani 200e
http://www.uloz.to/11830922/kastle-r5at-rar
Potrebuju ji na zimu prodat, cena k jednani 200e
-
- člen RCC
- Posts: 126
- Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
- Location: koseca 784
Re: R5 Alpine Turbo na díly
Po zratani vsetkych dielov za 58400,- Kc. A to som si pred siedmimi rokmi hovoril, ked som kupil neskorodovanu, pojazdnu 5AT 84ku za 6000,-Sk, ze bola draha. Pravda, ze bola len s colnym dokladom. marian11xR
maros
Re: R5 Alpine Turbo na díly
je na predaj ?
-
- člen RCC
- Posts: 126
- Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
- Location: koseca 784
Re: R5 Alpine Turbo na díly
Nie ! Okrem Thalie som nepredal ziadny svoj renault. Az na Kocura (R5 72), ktoreho som pouzil na srotovne.
maros
Re: R5 Alpine Turbo na díly
je viem ty si spravny renoltak
Re: R5 Alpine Turbo na díly
stále v nabídce..ceny v seznamu jsou orientační - domluvíme se
Re: R5 Alpine Turbo na díly
Nazdar.
Zhanam riadenie na svoju R Super5 1,7GTX. Myslis ze by tam pasovalo to tvoje alpine? To je bez serva, predpokladam spravne? Teraz mam hydraulicke, odpojene od cerpadla. Dakujem
Zhanam riadenie na svoju R Super5 1,7GTX. Myslis ze by tam pasovalo to tvoje alpine? To je bez serva, predpokladam spravne? Teraz mam hydraulicke, odpojene od cerpadla. Dakujem
Re: R5 Alpine Turbo na díly
A ten karburator je este k dispo? Tiez by som potreboval poradit ci by bol dobry do 1,7 GTX
Diky, zatim.
Diky, zatim.
Karburator z Alpine motora na tvoj urcite nesadne bez uprav a je dost pravdepodobne ze ty mas jednobodovy vstrek, nie karburator..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Re: R5 Alpine Turbo na díly
Urcite je tam karburator, a robi mi problemy pri startovani ked je teply motor...nejako z neho musi vytekat benzin alebo co, lebo tak po 15 min od vypnutia tepleho motora citim v kabine benzin a nechce nastartovat. Iba ked niekolko krat pretocim, kym sa do motora dostane benzin...a to ked jazdim v meste a kazdu chvilu vypinam a startujem motor, tak sa ten starter natrapi...
nevies poradit co to moze byt? alebo kde zohnat taky karburator?...skusali sme uz vsetko mozne s privodom paliva, tak to vychadza ze len v karburatore musi byt chyba...a ten benzinovy pach v kabine z inokade ani nemoze ist...Dakujem
nevies poradit co to moze byt? alebo kde zohnat taky karburator?...skusali sme uz vsetko mozne s privodom paliva, tak to vychadza ze len v karburatore musi byt chyba...a ten benzinovy pach v kabine z inokade ani nemoze ist...Dakujem