poradte
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
aha a co obnasaju take upravy Lebo zohnat HBV na R8 je fakt o hubu, alebo o 8 tisic...Ondra wrote:Po menších úpravách tam pasuje brzdový válec ze staršího typu traktoru Zetor. Je to ten, který má boční vtok a "vyfukuje" předem. Jezdím s tím už 6 let a nemám nejmenší problémy.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Jestli si to ještě dobře pamatuji, tak jsem si musel nechat osoustružit vnější osazení válce u úchytu tak, aby se vešel do hliníkového držáku válce. Nechal jsem si vysoustružit dutý šroub s dírami (podle originální tlakového spínače s dlouhým závitem) a tím jsem přitáhl přes měděné podložky k tělu válce rozbočovač na tři brzdové trubky a v šestihranu byl závit na našroubování nového tlakového spínače, který měl bohužel krátký závit o menším průměru než je závit v brzdovém válci. Pak jsem musel prohloubit díru v pístku na trn od pedálu tak, aby se píst se vracel až do krajní polohy. A poslední úpravou bylo vysoustružení přechodníku od hadičky vyrovnávací nádržky k brzdovému válci. Funguje to, nekape a tlakový spínač se v případě potřeby nechá bez větších problémů vyměnit.
clovece, tomu ty hovoris mensie upravyOndra wrote:Jestli si to ještě dobře pamatuji, tak jsem si musel nechat osoustružit vnější osazení válce u úchytu tak, aby se vešel do hliníkového držáku válce. Nechal jsem si vysoustružit dutý šroub s dírami (podle originální tlakového spínače s dlouhým závitem) a tím jsem přitáhl přes měděné podložky k tělu válce rozbočovač na tři brzdové trubky a v šestihranu byl závit na našroubování nového tlakového spínače, který měl bohužel krátký závit o menším průměru než je závit v brzdovém válci. Pak jsem musel prohloubit díru v pístku na trn od pedálu tak, aby se píst se vracel až do krajní polohy. A poslední úpravou bylo vysoustružení přechodníku od hadičky vyrovnávací nádržky k brzdovému válci. Funguje to, nekape a tlakový spínač se v případě potřeby nechá bez větších problémů vyměnit.
Ale dik za navod, ked klakne posledny HBV, tak to budem musiet asi riesit tiez takto...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
hlavní brzdový válec
Zdravím
dostal jsem se na Vaše stránky,na Vaši diskuzi o HBV.
Také jsem to kdysi řešil válci z vozíku Desta apod.Škoda práce,
dnes to naštěstí již není takový problém.Stačí,když mi pošlete
Váš špatný válec ,nechám Vám ho zrenovovat,cena cca 1 500,-Kč,
nebo Vám pošlu rovnou zrenovovaný - cena 2000,-Kč +poštovné,
bohužel u renovace dodací lhůta 1-2 měsíce(to neovlivním),
zatím jsem nechal dělat HBV na : R 4CV,R-Fregatte,R-Estafette,
R-Alouette,R-Dauphine Gordini,R-8,R-8Gordini,R Alpine A 310 V 6,
vše v pohodě,bez problémů.Mimo to se dají udělat i brzdové válečky,
cca 600-800 Kč,- a brzdové čelistníky- cca 900-1 400,-Kč(dle typu)
takže pokuď máte zájem pište na: pivonkab@volny.cz
dostal jsem se na Vaše stránky,na Vaši diskuzi o HBV.
Také jsem to kdysi řešil válci z vozíku Desta apod.Škoda práce,
dnes to naštěstí již není takový problém.Stačí,když mi pošlete
Váš špatný válec ,nechám Vám ho zrenovovat,cena cca 1 500,-Kč,
nebo Vám pošlu rovnou zrenovovaný - cena 2000,-Kč +poštovné,
bohužel u renovace dodací lhůta 1-2 měsíce(to neovlivním),
zatím jsem nechal dělat HBV na : R 4CV,R-Fregatte,R-Estafette,
R-Alouette,R-Dauphine Gordini,R-8,R-8Gordini,R Alpine A 310 V 6,
vše v pohodě,bez problémů.Mimo to se dají udělat i brzdové válečky,
cca 600-800 Kč,- a brzdové čelistníky- cca 900-1 400,-Kč(dle typu)
takže pokuď máte zájem pište na: pivonkab@volny.cz
Re: hlavní brzdový válec
supeeeeer..Anonymous wrote:Zdravím
dostal jsem se na Vaše stránky,na Vaši diskuzi o HBV.
Také jsem to kdysi řešil válci z vozíku Desta apod.Škoda práce,
dnes to naštěstí již není takový problém.Stačí,když mi pošlete
Váš špatný válec ,nechám Vám ho zrenovovat,cena cca 1 500,-Kč,
nebo Vám pošlu rovnou zrenovovaný - cena 2000,-Kč +poštovné,
bohužel u renovace dodací lhůta 1-2 měsíce(to neovlivním),
zatím jsem nechal dělat HBV na : R 4CV,R-Fregatte,R-Estafette,
R-Alouette,R-Dauphine Gordini,R-8,R-8Gordini,R Alpine A 310 V 6,
vše v pohodě,bez problémů.Mimo to se dají udělat i brzdové válečky,
cca 600-800 Kč,- a brzdové čelistníky- cca 900-1 400,-Kč(dle typu)
takže pokuď máte zájem pište na: pivonkab@volny.cz
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: poradte
Ahoj,
resim presne tentyz problem, na R8 mam praskly pistek v hlavnim brzdovem valci. Pasoval by nejaky z brzdovych valcu na R5, viz http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ovy-valec/??
Diky, P.
resim presne tentyz problem, na R8 mam praskly pistek v hlavnim brzdovem valci. Pasoval by nejaky z brzdovych valcu na R5, viz http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... ovy-valec/??
Diky, P.
Re: poradte
Pisal som ti mail...
Ale v skratke:
- kupit novy za nejakych 100Eur a mas zase na 40 rokov pokoj. Nieje to malo, ale mas to dlhodobe riesenie.
- by som mohol vyhrabat nejaky zo zasob, len otazka zostava v akom stave bude ten. Predpokladam ze gumycky by trebalo don. Myslim ze BARDI AUTO ma.
Nahradit sa vraj dal nejakym zo zetora ci co. Ale nic konkretne neviem. V zasade sa da nahradit akymkolvek ktory by sa tam dal namontovat. Akurat treba dbat na to ze valceky v bubnovych brzdach a otucovych maju iny zdvih a tomu je prisposobeny aj valec.
Takze z toho patkoveho by si musel pouzit len okruh na predne brzdy. Samozrejme nenapchas na svoje miesto rezervu ked tam das cokolvek trochu dlhsie...
Ale v skratke:
- kupit novy za nejakych 100Eur a mas zase na 40 rokov pokoj. Nieje to malo, ale mas to dlhodobe riesenie.
- by som mohol vyhrabat nejaky zo zasob, len otazka zostava v akom stave bude ten. Predpokladam ze gumycky by trebalo don. Myslim ze BARDI AUTO ma.
Nahradit sa vraj dal nejakym zo zetora ci co. Ale nic konkretne neviem. V zasade sa da nahradit akymkolvek ktory by sa tam dal namontovat. Akurat treba dbat na to ze valceky v bubnovych brzdach a otucovych maju iny zdvih a tomu je prisposobeny aj valec.
Takze z toho patkoveho by si musel pouzit len okruh na predne brzdy. Samozrejme nenapchas na svoje miesto rezervu ked tam das cokolvek trochu dlhsie...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: poradte
Na Super5 je hlavny brzdovy valec rovnaky na modely s kotucmi aj s bubnami, ale dobra informacia, keby nahodou po mojich planovanych upravach vznikol tzv. hydraulicky skrat tak viem co to moze robit..matus wrote:Akurat treba dbat na to ze valceky v bubnovych brzdach a otucovych maju iny zdvih a tomu je prisposobeny aj valec.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Re: poradte
Toto ma zaujima, vies nejako jednoducho vysvetlit co je hydraulicky skrat? Googlil som, ale nenasielo som nic comu by som vazne rozumel.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: poradte
Mám doma nový hlavný brzdový valec, priemer má 22mm. Viem poslať poštou na dobierku.
Nerušiť!!! K L O N U J E M