R5 r.v.1976
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
hmm a prosim kde ste na aute videli pruziny
jedine na motore a v spinacke
Jasne ze sa to da dvihat ako potrebujes
jeden zub na ramene je tusim 4cm a jeden na chassi menej cize treba zladit kazde pootocenie inac sa stane ze torzna tyc na tisichrane je otocena inac na jedne a na druhej strane.
Popripade si zozenies podvozok z R4 Safari (a prehodis) tam dodatocne dokaze dvoma klucmi za 5 min nastavit vysku podvozku cca 10cm
Vcera som bol v Nitre no uz som nemal cas sa ohlasit a stretnut
jedine na motore a v spinacke
Jasne ze sa to da dvihat ako potrebujes
jeden zub na ramene je tusim 4cm a jeden na chassi menej cize treba zladit kazde pootocenie inac sa stane ze torzna tyc na tisichrane je otocena inac na jedne a na druhej strane.
Popripade si zozenies podvozok z R4 Safari (a prehodis) tam dodatocne dokaze dvoma klucmi za 5 min nastavit vysku podvozku cca 10cm
Vcera som bol v Nitre no uz som nemal cas sa ohlasit a stretnut
Výbojka - modrá ako výboj
Andulka -
Nezábudka - v českom jazyku už je rezervovaná pre mňa.
Andulka -
Nezábudka - v českom jazyku už je rezervovaná pre mňa.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Najpriliehavejšie meno vymyslel Mike "Peťka".
S torxkami sa dá cvičiť takmer ľubovoľne, len je tam problém uvoľnenia. Ja som to nikdy neskúšal, len som počul, že je to toľko roboty, že treba zvažovať druhé auto.
Čo sa týka výfukového hrnca, tak blatník bude stále horúci a je jedno, či tam ten tieniaci plech je alebo nie. Mám to odskúšané. Nikdy však nedosiahol takú teplotu, že by poškodilo lak.
S torxkami sa dá cvičiť takmer ľubovoľne, len je tam problém uvoľnenia. Ja som to nikdy neskúšal, len som počul, že je to toľko roboty, že treba zvažovať druhé auto.
Čo sa týka výfukového hrnca, tak blatník bude stále horúci a je jedno, či tam ten tieniaci plech je alebo nie. Mám to odskúšané. Nikdy však nedosiahol takú teplotu, že by poškodilo lak.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Na Stefana som si dal taku 1cm izolaciu co ide na klimaizacie... no od motora na podblatnik...
Kedze pokazde ked som kontroloval tak som sa rukou oprel zrovna tam
a na moje prekvapenie pokazde to bolo hodne horuce.... no ako som ja spomínal Jacquesa ...
pomohlo to a kapota sa neprehrieva ale myslim ze su aj ine materiali co je mozne hned okolo tlmica pouzit.. to som este neriesil.
Ja som problem pri vyberani torznej tyce nemal problem.... ale samozrejme ked je zazrate tak to tak lahko nepojde... mazat mazat mazat
Kedze pokazde ked som kontroloval tak som sa rukou oprel zrovna tam
a na moje prekvapenie pokazde to bolo hodne horuce.... no ako som ja spomínal Jacquesa ...
pomohlo to a kapota sa neprehrieva ale myslim ze su aj ine materiali co je mozne hned okolo tlmica pouzit.. to som este neriesil.
Ja som problem pri vyberani torznej tyce nemal problem.... ale samozrejme ked je zazrate tak to tak lahko nepojde... mazat mazat mazat
No celkom pekne sa to rozbehlo...ale zatiaľ víťazia Výbojka a aj tá Peterka sa mi pozdáva...Peťku som zavrhol hneď na začiatku...
a tie torzné pozriem tento víkend...idem tam s kamarátom montovať tie nové veci tak sa pozabávame aj s tým....zatiaľ ďakujem za vymýšľanie mien....rozhodol som sa že víťazné meno aj s výhercom vyhlásim 24.12.2009...takže dovtedy je ešte času dosť...
a tie torzné pozriem tento víkend...idem tam s kamarátom montovať tie nové veci tak sa pozabávame aj s tým....zatiaľ ďakujem za vymýšľanie mien....rozhodol som sa že víťazné meno aj s výhercom vyhlásim 24.12.2009...takže dovtedy je ešte času dosť...
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava