Renault Dialogys
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Jen drobnost - Neznáme číslo tarifu nemusí znamenat vypredané, vyradené. To číslo dílu není prostě v databázi, třeba i z důvodu přečíslování, a nebo ještě jednodušeji - z důvodu neúplný databáze
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Jozo:
Podľa môjho sedliackeho rozumu by to malo byť zapojené nasledovne:
Olej z vane natiahnuť do filtra (Teplý olej má menšie tlakové straty vo filtri)
z filtra poslať do medzikusu a na chladič
z chladiča vratiť do medzikusu a z neho do motora.
Obávam sa, že toto je zapojené ináč, lebo má iba jeden stredový šroub.
Moja skúsenosť z okruhov je, že teplota oleja je zviazaná s teplotou vody s rozdielom 10 až 15 stupňov. To znamená, že ak stiahneš teplotu vody, tak stiahneš aj teplotu oleja a naopak.
Chladič oleja je drahé a hlavne ľahko zraniteľné riešenie pre rely. Skúsil by som najprv cestu väčšieho chladiča vody s výkonnejším ventilátorom, ak vlastne prehrievaš.
Podľa môjho sedliackeho rozumu by to malo byť zapojené nasledovne:
Olej z vane natiahnuť do filtra (Teplý olej má menšie tlakové straty vo filtri)
z filtra poslať do medzikusu a na chladič
z chladiča vratiť do medzikusu a z neho do motora.
Obávam sa, že toto je zapojené ináč, lebo má iba jeden stredový šroub.
Moja skúsenosť z okruhov je, že teplota oleja je zviazaná s teplotou vody s rozdielom 10 až 15 stupňov. To znamená, že ak stiahneš teplotu vody, tak stiahneš aj teplotu oleja a naopak.
Chladič oleja je drahé a hlavne ľahko zraniteľné riešenie pre rely. Skúsil by som najprv cestu väčšieho chladiča vody s výkonnejším ventilátorom, ak vlastne prehrievaš.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Tak skús poslednú kombináciu, reinstall Windows, na holú inštalačku hoď Dialgys a zakáž aktualizáciu Javy cez Firewall.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Tak ako si povedal Mario,auto aj napriek siršiemu a väčšiemu chladiču v lete nestíha chladiť.Práve preto riešim ďalšiu vrtuľu podobne ako má P106 a nejaké dodatočne riešenie.Nešlo by o rely ale na civilne vozidlo.Je to pre moje Clio a to na preteky,aspoň nie na šotolinu a blato nepustím
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mario: Ak máš rýchle nielen auto ale aj comp tak holú inštaláciu XP stíhaš do 8 minút Viem, že to nie je také easy and fun a okrem toho potrebuješ desiatky iných programov ale čo by si nespravil pre svoju Kurtizánu však
Dialogys ešte neexistoval keď sme my gambleri brázdily MS a tí inteligentnejší DR Dos.
Dialogys ešte neexistoval keď sme my gambleri brázdily MS a tí inteligentnejší DR Dos.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Jozo:
Nasiel som ako funguje ten medzikus na c-vom motore.
http://www.mario-horak.ic.cz/motor/mazanie.JPG
Podľa môjho názoru to nie je technicky správne. Dôvod som už napísal.
Videl som to spravne urobené tak, že boli vyrobené dva jednoduché medzikusy. Jeden bol namontovaný na bloku, druhý na filtri, ktorý bol primontovaný držiakom o blok, ale mimo pôvodného miesta. Prepojené to bolo hadicami nasledovne:
Vývod od čerpadla do medziksu1, hadicou do medzikusu 2 a na vstup filtra.
Vývod z filtra cez medzikus 2 do chladiča a z chladiča do medzikusu1 na blok motora.
Nasiel som ako funguje ten medzikus na c-vom motore.
http://www.mario-horak.ic.cz/motor/mazanie.JPG
Podľa môjho názoru to nie je technicky správne. Dôvod som už napísal.
Videl som to spravne urobené tak, že boli vyrobené dva jednoduché medzikusy. Jeden bol namontovaný na bloku, druhý na filtri, ktorý bol primontovaný držiakom o blok, ale mimo pôvodného miesta. Prepojené to bolo hadicami nasledovne:
Vývod od čerpadla do medziksu1, hadicou do medzikusu 2 a na vstup filtra.
Vývod z filtra cez medzikus 2 do chladiča a z chladiča do medzikusu1 na blok motora.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
jasne že je Majmajko Veď riešime ND z Dialogisu
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Je to tak lepšie. Preto som sa rozpisoval o dvoch jednoduchších mezikusoch a umiestnení filtra mimo pôvodného miesta.jozo-ke wrote:jasne že je Majmajko Veď riešime ND z Dialogisu
Mario našiel som lacnejšie varinaty ako origo Ačkový chladič Keď som dobre pozeral tak najprv z motora do chladiča a tak cez filter späť?Nieje lepšie keď prejde teplý olej najprv filtrom a tak chladičom?
Majmajko:
Máš pravdu, vždy ma cukalo, keď som sem písal, ale keď už načatá téma nepustí.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle