Tipy, triky, alebo sa len pochvalte..
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
pedro
- člen RCC
- Posts: 747
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
- Location: Bratislava
Post
by pedro » Thu Jan 27, 2011 1:18 pm
Alex wrote:ale jasne ze je tu viacej peknych renovacii motora. ja len ze momentalne tu prevladaju skor prerabky na vyssi vykon s inymi komponentmi ako boli povodne. tak tento motorcek je tu taky osamely.
Alex to je zavist, ze ta budeme na zrazoch konecne obiehat a nebudes mat najvyssiu maximalku?
Inak k tomu originalu, ja si tiez necham povodny motor a prevodovku, mozem ich kedykolvek vratit do auta. A komponenty su stale Renaultacke
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2448
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Fri Jan 28, 2011 10:47 am
urcite nie, mam este eso v rukave. Poukazoval som skor na tento motorcek, ze na mna aj vdaka tej tradicnej zelenej posobi ze je rekonstruovany s citom k dobe jeho vzniku. Pokym tam nemeni motor za cleon tak to bude vcelku dobova prerabka
Ja sam mam motor v originalnom stave ale zase s nie prave dobovymi farbami
Renault R8 1132 r.v. 1970
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Fri Jan 28, 2011 10:11 pm
nie Cleon tam nebude ostava stale ten Billancourt (poznas ho hlavne podla troska mensieho veka ventilov...)
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sat Jan 29, 2011 3:04 pm
Marian: ten motor sa volá Ventoux. máš to veľkými písmenami na veku ventilov.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Sat Jan 29, 2011 5:43 pm
Nie je to nahodou to iste (blok)?
Popripade miesto vyroby je Boulogne-Billancourt a druhy nazov je Ventoux ?
Ci ?
PS: na fotke je opacne
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Tue Feb 01, 2011 11:32 pm
Dnes som začal robiť na zvodoch. prírubu som dopasoval, trubky som si naohýbal na polotovary, spravil trn na roztiahnutie konca rúry.
A potom som zistil že mi to tam nevojde podľa pôvodného plánu. Zhora zavadzia karbec, zdola dynamo.
Šľak ma ide trafiť...
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Sun Feb 06, 2011 11:07 pm
Začal som robiť zvody. Aj keď je tam málo miesta, musím to tam natlačiť.
Pozrite si viac o mojom trápení.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Tue Feb 08, 2011 9:46 pm
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Wed Feb 09, 2011 10:28 pm
Zdá sa, že zvody sú hotové. Teraz je v pláne tlmič. Ak máte nápad ako to má vo vnútri vyzerať, sem s ním.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Wed Feb 09, 2011 10:33 pm
Nemas to napojenie z vonkajsich valcov nejake prudke?
Tie vnutorne sa zbiehaju krasne plynulo..
Inak ale klobuk dolu, pekna robota, dufam ze bude tento motorcek poslusnejsi ako ten v kremovej:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Thu Feb 10, 2011 2:44 pm
tlmic? vsak peknu ruru a to staci...
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Thu Feb 10, 2011 7:56 pm
To napojenie nie je ideálne, ale tak nejak to vyšlo. Ak to bude zle, budem prerábať. Dnes som otvoril origo tlmič a je v ňom iba jedna prepážka. Predstavoval som si to zložitejšie.
Tlmič musí byť, keď pôjdem na STK.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Thu Feb 10, 2011 8:05 pm
tak sprav dva a budes menit...
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Thu Feb 10, 2011 10:28 pm
Odpor výfukového potrubia priamo ovplyvňuje umiestnenie krútiaceho momentu na poli otáčok. Chcelo by to aspoň nejaký výpočet keďže ani zvody nie sú originálne. Aby z toho nebol vysokootáčkový žrút aké si stavajú tuzeri tým že vyhodia všetky tlmiče a myslia si koľko výkonu majú naviac.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
R4CV
- člen RCC
- Posts: 418
- Joined: Sun Dec 09, 2007 9:08 pm
- Location: Topoľčany
-
Contact:
Post
by R4CV » Fri Feb 11, 2011 11:21 pm
Nejaký výpočet - sem s ním, lebo sa nemám čoho chytiť. Inak budem robiť pokusne tlmič 2 prepážkový, ak sa netrafím, tak pokus zopakujem s iným typom.
Zvody som robil podľa výpočtu tunerov, snáď budú fungovať. 1 trubka má objem ako valec, 2 trubka 2-násobný ako valec. 850ccm / 4= 212,5ccm trubka od valca po prvý ypsilon. 850ccm/2=425ccm od prvého ypsilonu po druhý.
Nerušiť!!! K L O N U J E M