R4 CV 1.4 Alpine
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Nevím,zda je to cv i ve vnitřku odstrojené, jestli je, proč se nelakuje i vnitřek auta ?
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Lebo uz je, a je na bielo (mimo pohladovych casti) ako aj cely podvozok
Re: R4 CV 1.4 Alpine
pekne na bielo tak sa na to musí
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Kludne si praj aj 2, len treba love. Daj čo najskôr vedieť, ako si sa rozhodol, budem písať á Père Noël. Napíšem mu aj v tvojom mene.
Nerušiť!!! K L O N U J E M
Re: R4 CV 1.4 Alpine
nieco blizsie o tom chladici? je podla originalu ci nejak vylepsovany. no a cena?
Renault R8 1132 r.v. 1970
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Mecaprts a je ako original.
Neratal som pocet rebier oproti povodnemu, ale ak je rozdiel tak minimalny.
Neratal som pocet rebier oproti povodnemu, ale ak je rozdiel tak minimalny.
R4 CV 1.4 Alpine diferak
Idem riesit diferak do prevodovky...
Budem skladat 5st prevodovku kopia z R8G aj s povodnym sposobom radenia (ako 353)
Je tam plno zadrhelov a veci co na to treba
Najpodstatnejsi je ... diferak...
Problem ...
Povodne planety maju mensi rozmer oproti R5Alpine
Diferak v prevodovke 353 ma umiestnene 4 satelity cez kocku
Slabe miesto prenosu sily je prave v satelitoch, R8 ma 2ks, R5A ich ma zas vacsie a diferak je asi o 1cm sirsi Pouzitie povodnej klietky R8 s 2 satelitmi nechcem, hlavne tu zas nesedi na tanierove koleso z R5A (ani upravenu R5A s R8 satelitmi a planetami, to uz sme postavili 2x, tak chcem skusit ine)
Varianty ...
1. novu klietku diferaku a osadit do nej 4 satelity R8 a upravit povodne R8 planety pre lepsie mazanie
(najblizsie originalu)
2. upravit klietku R5A a karadnovy kriz alebo planety
(pohladovo stale ako original)
3. len kardanovy kriz z rozmeru R8 planety na R5A .... a jednu podlozku na osadenie R5A diferaku
(asi najmenej prace a le uz je vidiet prerabku)
4. diferak na zakazku
(pohladovo stale ako original, najdrahsie, najodolnejsie, moznost samosvoru a samozrejme najdrahsie)
Toto vyriesilo osadenie planet z R5 a poloosy z R8 len ci je to dost pevne?
Vie niekto aj ine riesenie?
Budem skladat 5st prevodovku kopia z R8G aj s povodnym sposobom radenia (ako 353)
Je tam plno zadrhelov a veci co na to treba
Najpodstatnejsi je ... diferak...
Problem ...
Povodne planety maju mensi rozmer oproti R5Alpine
Diferak v prevodovke 353 ma umiestnene 4 satelity cez kocku
Slabe miesto prenosu sily je prave v satelitoch, R8 ma 2ks, R5A ich ma zas vacsie a diferak je asi o 1cm sirsi Pouzitie povodnej klietky R8 s 2 satelitmi nechcem, hlavne tu zas nesedi na tanierove koleso z R5A (ani upravenu R5A s R8 satelitmi a planetami, to uz sme postavili 2x, tak chcem skusit ine)
Varianty ...
1. novu klietku diferaku a osadit do nej 4 satelity R8 a upravit povodne R8 planety pre lepsie mazanie
(najblizsie originalu)
2. upravit klietku R5A a karadnovy kriz alebo planety
(pohladovo stale ako original)
3. len kardanovy kriz z rozmeru R8 planety na R5A .... a jednu podlozku na osadenie R5A diferaku
(asi najmenej prace a le uz je vidiet prerabku)
4. diferak na zakazku
(pohladovo stale ako original, najdrahsie, najodolnejsie, moznost samosvoru a samozrejme najdrahsie)
Toto vyriesilo osadenie planet z R5 a poloosy z R8 len ci je to dost pevne?
Vie niekto aj ine riesenie?
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Zaujimave riesenie.
No tak niesom metalurg, ale pokial to je po celom obvode kvalitne zvarene, nevidim preco by to nemalo vydrzat...
No tak niesom metalurg, ale pokial to je po celom obvode kvalitne zvarene, nevidim preco by to nemalo vydrzat...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ked je pouzita spravna technologia tak je to bez problemov.
Mam na civilnych autach zvarane poloosi a najskor to ukrutilo (vyvarene v mieste zlomu od korena) a teraz uz to drzi (nalisovana cast noveho materialu a spojene tzv. rychlym zvarom)...
Mam na civilnych autach zvarane poloosi a najskor to ukrutilo (vyvarene v mieste zlomu od korena) a teraz uz to drzi (nalisovana cast noveho materialu a spojene tzv. rychlym zvarom)...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Re: R4 CV 1.4 Alpine
kde co ako ... poslem hned daco zvarit
Ja som si to nerobil sam, v ZA je jedna firma kde sa venuju takymto veciam...
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Vsak Ok tak daj info ( kludne do tejto sekcie)
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Miko cezie v tom akardane si dal zvarit?