Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Mon Jun 02, 2008 7:35 am
no nešal sa kamoško..ja som s tým počítal
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
-=Mike=-
- člen RCC
- Posts: 1216
- Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
- Location: Slovensko
-
Contact:
Post
by -=Mike=- » Mon Jun 02, 2008 8:56 am
No ked teraz pises,ze R8 na rally nebude,tak ju vyhodim..
Alebo ju chces?
R8,R12,Twingo
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Mon Jun 02, 2008 2:50 pm
Ale veď aj keď nepôjde R8 na rally to neznamená že nechcem kasňu..určite sa bude dať zachrániť na moje účely
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Tue Jun 03, 2008 3:09 pm
Maroxe ty si tu niekde spomínal že máš papiere na 8ku...koľko by si za nich chcel?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Tue Oct 07, 2008 8:35 pm
Otázka: Ktorá prevodovka by sadla a zniesla kruťak 1,4 Turbo z R5,R11 alebo R9???Malo by to byť samozrejme vzadu,reč je o R8
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Wed Oct 08, 2008 8:52 am
jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €
hodila bi sa tam upravena seriova...
akurat zmeneny stali prevod a dat si spravit samosvorny diferak... ten je totiz slabostou...
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2091
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Wed Oct 08, 2008 9:06 am
Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
maroxe
- Posts: 1121
- Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
- Location: Bratislava
Post
by maroxe » Wed Oct 08, 2008 11:12 am
Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Oct 08, 2008 2:57 pm
matus wrote:Defakto nieco ako sme stavali s marianom. Osmickovy karter, vnutornosti z 5ky Alpiny a dat si urobit pevnejsi diferak.
dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE
maroxe wrote:Jozo - - -- papiere.... ponukni mi cenu do SZ, dohodneme sa, inak niekde som ich aj postracal, musim ich nast, ale to v jednoizbaku nebude taky problem.
pohľadaj a podumaj
SZ posielam
majmajko wrote: jedna je teraz na predaj zo sutaznej Gordini ... cena OK 6.800,- teda KO lebo je v €
ked zbalím nejaku bohatu žensku s tučným kontom a vekom 24hodín do smrti tak ti poviem že beriem
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2091
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Thu Oct 09, 2008 8:27 am
jozo-ke wrote: dalo by sa použiť pzdro z R8 a sukolesie z GTTalebo GTE
urcite nie, prevodovky su priliz odlisne, musis hladat pozdlzne ulozeny motor...
Najlepsie by ti bolo zohnat z tej alpiny, alebo 16 (1.6 100ps) a dat si vyrobit diferak.
Popripade zohnat nejakeho "prevodovkara", lebo aj mi mame este nejake problemy najst spravne vole na hriadeloch atp.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5308
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Thu Oct 09, 2008 8:29 am
hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Thu Oct 09, 2008 1:58 pm
Majmajko wrote:hlavne si popozeraj toto forum kde sme to uz rozoberali.... nech to tu nepisem 3x
ale nie toto
alebo tu už bol taký extrem že R8 GTT ????
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2091
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Thu Oct 09, 2008 2:26 pm
R8 GTT ?
Ma predbehnes ti usi otrham!!!
Toto tu este nebolo, ale prestavba prevodovky na 5 kvalt, kde sme pouzivali karter R8 a vnutornsti R5A...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Post
by Mario Horak » Thu Oct 09, 2008 4:40 pm
To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.
Ako to bolo?
Zbaliť tučnú ženskú s bohatým vekom a 24 hod. Ti zostane do smrti?
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Thu Oct 09, 2008 5:13 pm
Mario Horak wrote:To Jozo:
Nepochopil si na prvý krát. Prevodovka je zo starej R5 A.
GTT je nepoužiteľná.
pochopil,ale mal som na mysli vnútro z GTT,viem že zvonku nesadne.len či 8ková sadne na motor z R5 GTT.To nie tam musí isť zrejme príruba
matus wrote:R8 GTT ?
Ma predbehnes ti usi otrham!!!
neboj povozím ťa ak budem mať skôr
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"