RCC Challenge 08 20.9.2008

Viete o nejakom zraze alebo organizujete zraz ktorý sa týka Renaultov alebo youngtimerov? Alebo ste za zúčastnili nejakej zaujímavej akcie? Dajte nam vedieť...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Wed Jul 23, 2008 5:24 pm

Treba pripomenut, ze uz v tom case popri starej znamej ceste pri dnesnom Slovnafte, postavali miestne prostitutky, boli to slavne rumunske kurtizany, ktore prisli na nase uzemie spolu s transylvanskymi paserakmi bryndze. Ked pri nich Jacques zastavil aby sa ich opytal kde by mohol "naplnit nadrz", mile stetky razom pochopili dvojzmysel a sackovali sa mu do auta s kosostvorcom v znaku. Az neskor pochopil, ze to boli spionky UAP a kompletne mu vybrakovali interier, vzali prednu kapotu a rozvody. Legenda vravi, ze veci boli dlhe roky odlozene v zahradnom domceku cislo 1100 - neskor tymto cislom pomenovali rumunsku kopiu Renaultu 8. Bajny domcek zial dnes nenajdeme, stal na mieste kde dnes stoji Slovnaft, pamatna tehla z jeho ruin je vsak ulozena v technickom muzeu v Bukuresti. V zahradnom domceku sa schadzali lahke zeny so zapotenymi vodicmi nakladiakov a priamo na kapote vykonavali svoje najstarsie remeslo. Agresivny pot obeznych vodicov za tie roky sposobil totalne zmaknutie plechu. Ked sa kapota konecne dostala do Rumunska bola totalne makka, preto su rumunske kapoty na Daciach 1100 ako z papiera. Kedze si emancipovane kurtizany cele tie roky brusili o rozvodove kolecka noze, do vyvojoveho centra zavodu UAP sa dostali v znacne neforemnom tvare, ktory sa dodnes predava na Bazovej. Nastastie veci ako zapalovac a popolnik ostali neporusene. V tej dobe zrejme nefajcili...
Tak vravi legenda.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Wed Jul 23, 2008 5:25 pm

:lol: :lol: :lol:
nekupil Daciu.. Lebo musel rok cakat v poradovniku v mototechne na auto..
Tak zistil, ze raz bude Renault club a zazvonil u majmajkovho dedka a ten mu predal R4CV Gordini s ktorou vyhral..
R8,R12,Twingo

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed Jul 23, 2008 5:29 pm

maroxe wrote:Treba pripomenut, ze uz v tom case popri starej znamej ceste pri dnesnom Slovnafte, postavali miestne prostitutky, boli to slavne rumunske kurtizany, ktore prisli na nase uzemie spolu s transylvanskymi paserakmi bryndze. Ked pri nich Jacques zastavil aby sa ich opytal kde by mohol "naplnit nadrz", mile stetky razom pochopili dvojzmysel a sackovali sa mu do auta s kosostvorcom v znaku. Az neskor pochopil, ze to boli spionky UAP a kompletne mu vybrakovali interier, vzali prednu kapotu a rozvody. Legenda vravi, ze veci boli dlhe roky odlozene v zahradnom domceku cislo 1100 - neskor tymto cislom pomenovali rumunsku kopiu Renaultu 8. Bajny domcek zial dnes nenajdeme, stal na mieste kde dnes stoji Slovnaft, pamatna tehla z jeho ruin je vsak ulozena v technickom muzeu v Bukuresti. V zahradnom domceku sa schadzali lahke zeny so zapotenymi vodicmi nakladiakov a priamo na kapote vykonavali svoje najstarsie remeslo. Agresivny pot obeznych vodicov za tie roky sposobil totalne zmaknutie plechu. Ked sa kapota konecne dostala do Rumunska bola totalne makka, preto su rumunske kapoty na Daciach 1100 ako z papiera. Kedze si emancipovane kurtizany cele tie roky brusili o rozvodove kolecka noze, do vyvojoveho centra zavodu UAP sa dostali v znacne neforemnom tvare, ktory sa dodnes predava na Bazovej. Nastastie veci ako zapalovac a popolnik ostali neporusene. V tej dobe zrejme nefajcili...
Tak vravi legenda.
Tak tomuto vravim vitazny prispevok o vzniku renaultizmu na Hornych Uhroch a inych blizkych provinciach... :D
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Jul 23, 2008 6:07 pm

Maroš ty si sa vyhol povolaniu :lol: mal si byť profesionálny písač legiend a povier :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Wed Jul 23, 2008 7:09 pm

Co nie je moze byt, kedze nemam ziadne povolanie. Ale kto ma za to bude platit? :lol:
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 23, 2008 7:50 pm

No neviem neviem ako dat do scenara pretekov, tu Marosovu legendu
:wink: :lol:

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Jul 24, 2008 2:48 am

Počujte ak toto bude v scenári tak isto dojdem :lol:
Keď nebudem mať R5 hotovú tak beriem otcove Kangoo :P
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jul 24, 2008 6:44 am

No tak Maros musis sa dohodnut s Klarov kto robi pasaka a kto lahku devu .... :wink: Lumina ti posluzi ako hodinovy hotel

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jul 24, 2008 7:38 am

no kusok dalej je bordel.. Ze by sme spravili sutaznu vsuvku? :oops:
Kedy ideme robit trat majmajko? 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jul 24, 2008 8:21 am

uz je v 2 variantoch

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2447
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 24, 2008 8:59 am

tak ja dufam ze ked sa tu rozvija takyto pribeh ze bude ta trat "prupovidkova" :D pojdeme po stopach jacquesa a mozno aj nieco najdeme alebo dostaneme
:D
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Jul 24, 2008 11:29 am

Ako archivár Slovnaftu som trošku pátral v minulosti pozemkov a zistil som toto:

Pred začiatkom vyvlastňovania pozemkov pre novú rafinérsku fabriku (ako náhrada po zbombardovanej Apolke) v roku 1951 boli v oblasti "Komárov Vlčie hrdlo" (terajší Slovnaft) súkromné záhrady s mnohými záhradnými domčekami. Všetky stavebné objekty boli drevenné. Iba jediný pozostatok z vojny bol bunker z betónu s číslom stavebného objektu "00". Oblasť Komárov nemala ulice preto bola jednotne označovaná číslom 11. Takže divte sa svete, adresa bunkra bola Bratislava 11.00

Našiel som aj schématický plán bunkra. Vo vnútri bunkra bola tehlová priečka. Takže pamätná tehla môže byť naozaj skutočná. 8)
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jul 24, 2008 11:41 am

to je jaka haluz :lol:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jul 24, 2008 12:23 pm

Realita chlapce realita.... :wink: (aspon nasa)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Jul 24, 2008 12:40 pm

Mám ďalšie poznatky:
Tieto sú z ústneho podania (tomuto na rozdiel od predchádzajúceho už nemusíte veriť)

V oblasti Komárova a blískom okolí sa nedalo stretnúť psa. Dôvod bol ten, že tu žila skupina cigánov (o ich mravoch sa nezmieňujem) pôvodom z Rumunska, ktorí mali ako najväčšiu pochúťku psí guláš. Každý pes, ktorý sa tu objavil, bol týmto spôsobom uvarený. Tento zvyk prešiel aj na ostatných miestnych obyvateľov. Jedna zo známych udalostí je z r. 1968, keď istá pani prišla do Slovnaftárskej lodenice s vyčesaným pudlom. Domáci ju pozvali na guláš a ona rada súhlasila. Po zjedení porcie začala hľadať pudla, ale márne. Keď jej oznámili, že pudel je v guláši ogrcala celé ohnisko.
(Inak zasvätení vedia, že Slovnaft má dodnes problémy so zákonnou likvidáciu premnožených mačiek)

Usudzujem, že Jacques Baptiste môže byť vymyslený, ale je zasadený do deja skutočných udalostí. Moc sa z toho teším a prajem veľa zábavy pri objavovaní ďalšej histórie nášho hrdinu. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Post Reply