RCC Challenge 08 20.9.2008
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Treba pripomenut, ze uz v tom case popri starej znamej ceste pri dnesnom Slovnafte, postavali miestne prostitutky, boli to slavne rumunske kurtizany, ktore prisli na nase uzemie spolu s transylvanskymi paserakmi bryndze. Ked pri nich Jacques zastavil aby sa ich opytal kde by mohol "naplnit nadrz", mile stetky razom pochopili dvojzmysel a sackovali sa mu do auta s kosostvorcom v znaku. Az neskor pochopil, ze to boli spionky UAP a kompletne mu vybrakovali interier, vzali prednu kapotu a rozvody. Legenda vravi, ze veci boli dlhe roky odlozene v zahradnom domceku cislo 1100 - neskor tymto cislom pomenovali rumunsku kopiu Renaultu 8. Bajny domcek zial dnes nenajdeme, stal na mieste kde dnes stoji Slovnaft, pamatna tehla z jeho ruin je vsak ulozena v technickom muzeu v Bukuresti. V zahradnom domceku sa schadzali lahke zeny so zapotenymi vodicmi nakladiakov a priamo na kapote vykonavali svoje najstarsie remeslo. Agresivny pot obeznych vodicov za tie roky sposobil totalne zmaknutie plechu. Ked sa kapota konecne dostala do Rumunska bola totalne makka, preto su rumunske kapoty na Daciach 1100 ako z papiera. Kedze si emancipovane kurtizany cele tie roky brusili o rozvodove kolecka noze, do vyvojoveho centra zavodu UAP sa dostali v znacne neforemnom tvare, ktory sa dodnes predava na Bazovej. Nastastie veci ako zapalovac a popolnik ostali neporusene. V tej dobe zrejme nefajcili...
Tak vravi legenda.
Tak vravi legenda.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
Tak tomuto vravim vitazny prispevok o vzniku renaultizmu na Hornych Uhroch a inych blizkych provinciach...maroxe wrote:Treba pripomenut, ze uz v tom case popri starej znamej ceste pri dnesnom Slovnafte, postavali miestne prostitutky, boli to slavne rumunske kurtizany, ktore prisli na nase uzemie spolu s transylvanskymi paserakmi bryndze. Ked pri nich Jacques zastavil aby sa ich opytal kde by mohol "naplnit nadrz", mile stetky razom pochopili dvojzmysel a sackovali sa mu do auta s kosostvorcom v znaku. Az neskor pochopil, ze to boli spionky UAP a kompletne mu vybrakovali interier, vzali prednu kapotu a rozvody. Legenda vravi, ze veci boli dlhe roky odlozene v zahradnom domceku cislo 1100 - neskor tymto cislom pomenovali rumunsku kopiu Renaultu 8. Bajny domcek zial dnes nenajdeme, stal na mieste kde dnes stoji Slovnaft, pamatna tehla z jeho ruin je vsak ulozena v technickom muzeu v Bukuresti. V zahradnom domceku sa schadzali lahke zeny so zapotenymi vodicmi nakladiakov a priamo na kapote vykonavali svoje najstarsie remeslo. Agresivny pot obeznych vodicov za tie roky sposobil totalne zmaknutie plechu. Ked sa kapota konecne dostala do Rumunska bola totalne makka, preto su rumunske kapoty na Daciach 1100 ako z papiera. Kedze si emancipovane kurtizany cele tie roky brusili o rozvodove kolecka noze, do vyvojoveho centra zavodu UAP sa dostali v znacne neforemnom tvare, ktory sa dodnes predava na Bazovej. Nastastie veci ako zapalovac a popolnik ostali neporusene. V tej dobe zrejme nefajcili...
Tak vravi legenda.

Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Počujte ak toto bude v scenári tak isto dojdem
Keď nebudem mať R5 hotovú tak beriem otcove Kangoo

Keď nebudem mať R5 hotovú tak beriem otcove Kangoo

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
toto
no kusok dalej je bordel.. Ze by sme spravili sutaznu vsuvku?
Kedy ideme robit trat majmajko?

Kedy ideme robit trat majmajko?


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Ako archivár Slovnaftu som trošku pátral v minulosti pozemkov a zistil som toto:
Pred začiatkom vyvlastňovania pozemkov pre novú rafinérsku fabriku (ako náhrada po zbombardovanej Apolke) v roku 1951 boli v oblasti "Komárov Vlčie hrdlo" (terajší Slovnaft) súkromné záhrady s mnohými záhradnými domčekami. Všetky stavebné objekty boli drevenné. Iba jediný pozostatok z vojny bol bunker z betónu s číslom stavebného objektu "00". Oblasť Komárov nemala ulice preto bola jednotne označovaná číslom 11. Takže divte sa svete, adresa bunkra bola Bratislava 11.00
Našiel som aj schématický plán bunkra. Vo vnútri bunkra bola tehlová priečka. Takže pamätná tehla môže byť naozaj skutočná.
Pred začiatkom vyvlastňovania pozemkov pre novú rafinérsku fabriku (ako náhrada po zbombardovanej Apolke) v roku 1951 boli v oblasti "Komárov Vlčie hrdlo" (terajší Slovnaft) súkromné záhrady s mnohými záhradnými domčekami. Všetky stavebné objekty boli drevenné. Iba jediný pozostatok z vojny bol bunker z betónu s číslom stavebného objektu "00". Oblasť Komárov nemala ulice preto bola jednotne označovaná číslom 11. Takže divte sa svete, adresa bunkra bola Bratislava 11.00
Našiel som aj schématický plán bunkra. Vo vnútri bunkra bola tehlová priečka. Takže pamätná tehla môže byť naozaj skutočná.

Renault R5 GTE, Renault Caravelle
toto
to je jaka haluz 


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Mám ďalšie poznatky:
Tieto sú z ústneho podania (tomuto na rozdiel od predchádzajúceho už nemusíte veriť)
V oblasti Komárova a blískom okolí sa nedalo stretnúť psa. Dôvod bol ten, že tu žila skupina cigánov (o ich mravoch sa nezmieňujem) pôvodom z Rumunska, ktorí mali ako najväčšiu pochúťku psí guláš. Každý pes, ktorý sa tu objavil, bol týmto spôsobom uvarený. Tento zvyk prešiel aj na ostatných miestnych obyvateľov. Jedna zo známych udalostí je z r. 1968, keď istá pani prišla do Slovnaftárskej lodenice s vyčesaným pudlom. Domáci ju pozvali na guláš a ona rada súhlasila. Po zjedení porcie začala hľadať pudla, ale márne. Keď jej oznámili, že pudel je v guláši ogrcala celé ohnisko.
(Inak zasvätení vedia, že Slovnaft má dodnes problémy so zákonnou likvidáciu premnožených mačiek)
Usudzujem, že Jacques Baptiste môže byť vymyslený, ale je zasadený do deja skutočných udalostí. Moc sa z toho teším a prajem veľa zábavy pri objavovaní ďalšej histórie nášho hrdinu.
Tieto sú z ústneho podania (tomuto na rozdiel od predchádzajúceho už nemusíte veriť)
V oblasti Komárova a blískom okolí sa nedalo stretnúť psa. Dôvod bol ten, že tu žila skupina cigánov (o ich mravoch sa nezmieňujem) pôvodom z Rumunska, ktorí mali ako najväčšiu pochúťku psí guláš. Každý pes, ktorý sa tu objavil, bol týmto spôsobom uvarený. Tento zvyk prešiel aj na ostatných miestnych obyvateľov. Jedna zo známych udalostí je z r. 1968, keď istá pani prišla do Slovnaftárskej lodenice s vyčesaným pudlom. Domáci ju pozvali na guláš a ona rada súhlasila. Po zjedení porcie začala hľadať pudla, ale márne. Keď jej oznámili, že pudel je v guláši ogrcala celé ohnisko.
(Inak zasvätení vedia, že Slovnaft má dodnes problémy so zákonnou likvidáciu premnožených mačiek)
Usudzujem, že Jacques Baptiste môže byť vymyslený, ale je zasadený do deja skutočných udalostí. Moc sa z toho teším a prajem veľa zábavy pri objavovaní ďalšej histórie nášho hrdinu.

Renault R5 GTE, Renault Caravelle