Myslím si, že nie je správne hýčkať motor pomalou jazdou, každý občas potrebuje prefúknuť

To že ten motor bol kedysi stavaný na benzín s nižším oktánovým číslom nič nerieši. Veď kedysi sa do takých áut lialy také patky oleje až strach (nepoznám jediného majiteľa R8 čo v rokoch 86 - 90 do R8 da lepší olej ako Mogul či Madit. A tie autá to vydržali. Takisto keby sa urobila poctivá G.O. na taký motor mohol by s kľudom jazdiť na syntetický olej a tvrdenými ventilmi aj na bezolovnatý benzín.
Keď môžem takto jazdiť ja s R5GTT (koncepčne rovnaký motor Cléon) môže tak jazdiť aj akákoľvek R8.
S chlapíkom čo mi robil G.o. som sa bavil na tému paliva či mám tankovať 95, 98 alebo rovno 100 oktán. On mi povedal, že tomu motoru je to jedno, čím vyššie oktánové číslo tým väčšia odolnosť na neriadené detonácie. Nejaké väčšie poškodenie či skoršie opotrebenie zamietol. Ak budeš jazdiť ako máš tak ti vydrží, ak budeš jazdiť s nezohriatym motorom ako prasa tak ti nevydrží ani keby si tankoval 86
