Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
Mondrejka
- člen RCC
- Posts: 590
- Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
- Location: Rovinka
-
Contact:
Post
by Mondrejka » Wed Apr 01, 2009 11:56 am
matus wrote:miko: to je rezerva, ma asi 5L. Ale da sa odtial vyhodit.

Mondrejka to tak mal na svojom GTE.
presne tak ta druha nadrz je vedla rezervy a da sa vyhodit aj s tym druhym cerpadlom a nahradit 50 cm trubkou priemeru 50mm a + 1 gumenne kolienko 90° . To druhe cerpadlo je len taka sranda co precerpava rezervu do hlavnej nadrze a kedze som usudil ze je to zbytocnost tak som to vyhodil.
podla mna staci to cerpadlo ktore je na GTX aj nadrz tam netreba prerabat nic. Ja by som prerabku spravil tak ze zozeniem komplet prednu napravu aj s ramenami, poloosami, prevodovkou a motorom a to tam nasrobujem a potom uz "len" vymena kabelaze a RJ za GTE ckovu (alebo prerobit tu co tam je), vymenit pristrojovku a je to. Zase treba povedat ze tam na tom motore moc elektiky nie je a tych kablov na zapojenie bude max 20 tak to by mohol zvladnut aj bezny autoelektrikar. Alebo z dovodu dlhodobej zivotnosti treba kupit kabelaz na GTE celu novu ako to spravil Peto na GTT a to je istota ze to bude vsetko OK a nove.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Wed Apr 01, 2009 8:13 pm
Ved aj normalna nadrz ma rezervu, nejako to nechapem ale asi neva:)
Este jedna otazka. Viete mi poradit niekoho sikovneho co by to vedel poprehedzovat za rozumnu odmenu? Najlepsie z okolia TN, DCA, PU, PB.
-
Mondrejka
- člen RCC
- Posts: 590
- Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
- Location: Rovinka
-
Contact:
Post
by Mondrejka » Thu Apr 02, 2009 10:23 am
Vsak vyskusaj Erika co robi Petovi tu jeho R5GTT a jeho novu dielnu, je to v Novom Meste nad Váhom
tel Kontakt 0905 433 225
pozri si krasne fotky v sekcii prestavby a R5GTT
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Fri Apr 03, 2009 7:39 am
Videl som tie fotky, je to uzasne odvedena praca..
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Tue Apr 07, 2009 10:13 pm
Skusal som volat Erikovi do NMnV, to cislo je off..
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sat May 02, 2009 10:37 pm
Uz som volal aj s Erikom. Rohodol som sa to najskor skusit sam. Potrebujem este jednu radu. Je rozdiel medzi brzdovymi valcami GTX a GTE?
-
Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Post
by Mario Horak » Mon May 04, 2009 10:01 pm
Myxslím že nie je, ale nie som si istý.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Mon May 04, 2009 10:53 pm
Ja si tiez myslim ze nie. Ale GTE brzdi omnoho omnoho lepsie ako GTX. To ma gumove brzdy. asi to robia tie zadne kotuce.
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Tue May 05, 2009 8:29 am
Nema GTE skor vacsie kotuce vpredu?

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Tue May 05, 2009 11:50 am
Myslim ze priemer maju rovnaky. Ale na GTX by mali byt vpredu ventilovane kotuce a nemam ich tam.. Ale kotuce vzadu robia velmi vela. Otec ma Corbobu 04 s bubnami vzadu a ja jazdim teraz na Primere 95 s kotucmi a je tam obrovsky rozdiel..
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Tue May 05, 2009 12:59 pm
Lenze to sa neda porovnavat taketo dve auta. Keby to boly rovnake auta z rovnakymi kotucmi v predu a rozdiel by bol len vzadu bubny/kotuce, tak sa to da. Porovnavat rozdielne auta od roznych vyrobcov.. co ja viem.
Vseobecne zadok robi tak 20-30% brzdneho ucinku. Ked brzdis vaha ide dopredu, zadok sa odlahci a keby tamnebol obmedzovac flekuju ti kolesa aj z bubnami. Obzvlast u lahkeho zadku predohrabu.
Napriklad na osmicke su vzadu kotuce zo serie ale aj motor a prevodovka je na zadnej naprave!!
Na predohrabe ti dobre fungujuce bubny spravia tu istu sluzbu ako kotuce. Ale frajerina je to dobra, o tom ziaden


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Tue May 05, 2009 11:02 pm
Urcite mas pravdu.
Ale ked som siel z HC s GTE domov som mal super pocit z brzd.
A ked som posuval minuly tyzden GTX po dvore tak bol ten pedal hodne
gumovy.
A to su tie kotuce aj platnicky aj celuste vzadu asi pol roka-rok po
vymene..
Ale je to vlastne jedno, chcem aj zadnu napravu z GTE:)
Len som si neni isty ci su rovnake brzdove valce, ci netreba aj to menit..
A este otazka konkretne na teba, kedze si v sefstve klubu..
Ako sa stanem clenom?
Aj ked zatial len pasivnym.
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Wed May 06, 2009 7:40 am
www.renaultcc.sk a na hlavnej stranke klik na prihlasku, tam mas vsetko info co potrebujes
Keby si aj tak mal nejaku otazku napis mi mail alebo SS..

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
Rosťa
- Posts: 8
- Joined: Mon Mar 23, 2009 3:11 pm
- Location: Prostějov
Post
by Rosťa » Wed May 06, 2009 8:12 am
MIko: na GTXko originál ventilované kotouče nepatří

na svoje GTXko jsem akorát co se brzd týče instaloval komplet předek z GTE, jiné kotouče a třmeny a ten rozdíl je víc než velký:-) popravdě na zadní jsme rád že mám bubny anehodlám to ani měnit s kotoučema je akorát víc práce co se udržby týče na bubnech jen občas vyměnit válečky:-)
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Thu May 07, 2009 12:25 pm
Ked som kupoval kotuce tak v katalogu boli uvedene ventilovane..