R5 1.7 54kW a 69kW

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Rosťa
Posts: 8
Joined: Mon Mar 23, 2009 3:11 pm
Location: Prostějov

Post by Rosťa » Thu May 07, 2009 8:35 pm

MiKo wrote:Ked som kupoval kotuce tak v katalogu boli uvedene ventilovane..
GTX:
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=aOITV7o
GTE:
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=0777cuYq2r

tak asi takhle:-)

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu May 07, 2009 11:36 pm

Ja sa nehadam..

Bol som v dobrom servise a tam v katalogu mali ventilovane..

Ale ved to je nepodstatne, chcem z GTE aj brzdy..

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat May 09, 2009 12:09 am

MATUS:

Vies mi poradit s tou prihlaskou?
Neda sa mi poslat ti SS.
Preco je ten formular dvojmo?
Mam to vyplnit a poslat oboje alebo ako?

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri May 15, 2009 3:35 pm

Caute. Este jeden technicky dotaz. Z akeho materialu su vyrobene zvody-prvy diel vyfuku ORIGINAL na GTE. Mam doma totiz aj motor z R19 69kW a ten ma liatinove. V GTE co mam na diely su ale trubkove. Ktora varianta je lepsia pre vykon auta? Pre zivotnost asi liatina ak sa nemylim.. Dik.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri May 15, 2009 3:59 pm

No netusim, preco ti nejde mi poslat SS.

V kazdom pripade.. Tu prihlasku si vytlac, vypln, sup do obalky spolu s fotkou a posli na klubovu adresu. Alebo radsej na moju sukromnu, poslem ti ju do SS. Zaplatis clenske 14€, dostanes preukaz a hotovo.

:)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri May 15, 2009 4:23 pm

na GTE som mal aj ja trubkove,čo sa týka váhy su bezpochyby ľahšie.Myslím že su aj inač lámene a maju lepšie spätné tlaky ako sériove.A ešte záleži aj na type motora!
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri May 15, 2009 4:40 pm

MATUS:

Dik, najdem nejakiu schopnu fotku a poslem ti to.

JOZO-KE:

Tie motory su rovnake, akurat ten druhy bol v R19.

Tie trubkove su urcite lepsie len mam strach aby mi nepraskli, lebo to sa mi stalo na GTX.

Ale myslim ze to risknem a necham ich tam lebo usetrene kila a urcite aj lepsi odvod splalin za to stoja..

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon May 18, 2009 10:13 pm

MiKo wrote:Caute. Este jeden technicky dotaz. Z akeho materialu su vyrobene zvody-prvy diel vyfuku ORIGINAL na GTE. Mam doma totiz aj motor z R19 69kW a ten ma liatinove. V GTE co mam na diely su ale trubkove. Ktora varianta je lepsia pre vykon auta? Pre zivotnost asi liatina ak sa nemylim.. Dik.
Ahoj.
Zvárané zvody z plechových výliskov sú výrazne lepšie na výkon, ale po 2-3 rokoch sa začínajú trhať. Liatinové sú skoro navždy.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon May 18, 2009 10:57 pm

Tak to auto ma rok vyroby asi 88 takze uz pekne presluhuju:) Ale taha to ako utrhnute z retaze..

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat May 30, 2009 9:39 pm

Dnes sme vybrali z GTE palubovku. Pred spolujazdcom pod nou je hlinikova krabica cca 20x20 cm s napisom Bendix. Predpokladam ze je to riadiaca jednotka. Ak ano, davali sa tam len od tohto vyrobcu alebo aj ine? Ak aj ine je lepsia alebo horsia? Dik.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun May 31, 2009 1:39 am

Pokiaľ viem a čo som videl tak v GTE boli len Bendixy ale v závislosti od výbavy boli rozdielne číslované.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 12:43 pm

To cislovanie znamenalo aj iny soft alebo ako?

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 12:47 pm

R19 s tymto motorom mala inu,aspon ten co mam doma.. Myslim ze aj vyrobca iny..

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sun May 31, 2009 1:24 pm

Nie, soft ako taký bol u všetkých rovnaký ale napríklad iná riadiaca jednotka bola v obyčajnom GTE so štandardnou výbavou, iná bola v Blue Raiderovi s palubným počítačom. Vlastnosti a funkčnosť sú rovnaké len tie s vyšších výbav mali viac funkcií súvisiacich práve s tou výbavou.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 31, 2009 3:35 pm

A da sa tam nieco urobit na zvysenie vykonu? Nie ze by to na to auto nestecilo ale len tak aby som vedel..

Post Reply