Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Thu May 07, 2009 11:36 pm
Ja sa nehadam..
Bol som v dobrom servise a tam v katalogu mali ventilovane..
Ale ved to je nepodstatne, chcem z GTE aj brzdy..
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sat May 09, 2009 12:09 am
MATUS:
Vies mi poradit s tou prihlaskou?
Neda sa mi poslat ti SS.
Preco je ten formular dvojmo?
Mam to vyplnit a poslat oboje alebo ako?
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Fri May 15, 2009 3:35 pm
Caute. Este jeden technicky dotaz. Z akeho materialu su vyrobene zvody-prvy diel vyfuku ORIGINAL na GTE. Mam doma totiz aj motor z R19 69kW a ten ma liatinove. V GTE co mam na diely su ale trubkove. Ktora varianta je lepsia pre vykon auta? Pre zivotnost asi liatina ak sa nemylim.. Dik.
-
matus
- člen RCC
- Posts: 2095
- Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
-
Contact:
Post
by matus » Fri May 15, 2009 3:59 pm
No netusim, preco ti nejde mi poslat SS.
V kazdom pripade.. Tu prihlasku si vytlac, vypln, sup do obalky spolu s fotkou a posli na klubovu adresu. Alebo radsej na moju sukromnu, poslem ti ju do SS. Zaplatis clenske 14€, dostanes preukaz a hotovo.


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Fri May 15, 2009 4:23 pm
na GTE som mal aj ja trubkove,čo sa týka váhy su bezpochyby ľahšie.Myslím že su aj inač lámene a maju lepšie spätné tlaky ako sériove.A ešte záleži aj na type motora!
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Fri May 15, 2009 4:40 pm
MATUS:
Dik, najdem nejakiu schopnu fotku a poslem ti to.
JOZO-KE:
Tie motory su rovnake, akurat ten druhy bol v R19.
Tie trubkove su urcite lepsie len mam strach aby mi nepraskli, lebo to sa mi stalo na GTX.
Ale myslim ze to risknem a necham ich tam lebo usetrene kila a urcite aj lepsi odvod splalin za to stoja..
-
Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Post
by Mario Horak » Mon May 18, 2009 10:13 pm
MiKo wrote:Caute. Este jeden technicky dotaz. Z akeho materialu su vyrobene zvody-prvy diel vyfuku ORIGINAL na GTE. Mam doma totiz aj motor z R19 69kW a ten ma liatinove. V GTE co mam na diely su ale trubkove. Ktora varianta je lepsia pre vykon auta? Pre zivotnost asi liatina ak sa nemylim.. Dik.
Ahoj.
Zvárané zvody z plechových výliskov sú výrazne lepšie na výkon, ale po 2-3 rokoch sa začínajú trhať. Liatinové sú skoro navždy.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Mon May 18, 2009 10:57 pm
Tak to auto ma rok vyroby asi 88 takze uz pekne presluhuju:) Ale taha to ako utrhnute z retaze..
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sat May 30, 2009 9:39 pm
Dnes sme vybrali z GTE palubovku. Pred spolujazdcom pod nou je hlinikova krabica cca 20x20 cm s napisom Bendix. Predpokladam ze je to riadiaca jednotka. Ak ano, davali sa tam len od tohto vyrobcu alebo aj ine? Ak aj ine je lepsia alebo horsia? Dik.
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Sun May 31, 2009 1:39 am
Pokiaľ viem a čo som videl tak v GTE boli len Bendixy ale v závislosti od výbavy boli rozdielne číslované.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sun May 31, 2009 12:43 pm
To cislovanie znamenalo aj iny soft alebo ako?
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sun May 31, 2009 12:47 pm
R19 s tymto motorom mala inu,aspon ten co mam doma.. Myslim ze aj vyrobca iny..
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Sun May 31, 2009 1:24 pm
Nie, soft ako taký bol u všetkých rovnaký ale napríklad iná riadiaca jednotka bola v obyčajnom GTE so štandardnou výbavou, iná bola v Blue Raiderovi s palubným počítačom. Vlastnosti a funkčnosť sú rovnaké len tie s vyšších výbav mali viac funkcií súvisiacich práve s tou výbavou.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
MiKo
- člen RCC
- Posts: 1105
- Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
- Location: Ladce - Slovensko
Post
by MiKo » Sun May 31, 2009 3:35 pm
A da sa tam nieco urobit na zvysenie vykonu? Nie ze by to na to auto nestecilo ale len tak aby som vedel..