Alex, dynamo je strasne jednoduchy stroj
ale v podstate ohladne toho regulatora, tak zapojit 3 kable co z toho idu nie je problem a ten regulator staci vybrat podla amperaze, napr:
http://www.avonet.cz/rema/regulatory_napeti.htm
http://www.126fan.sk/shop/?p=productsMo ... -na-dynamo
Ale v podstate sa jedna o to ze to tvoje dynamo je s cievkami na statore,a tak by sa mohol pouzit hocijaky regulator na dynamo kedze v autach sa pouzival prave ten typ s cievkami na statore.
Dynamo s cievkami na statore ma tuto schemu:
a klasicky regler potom ma tuto zapojenie:
tak si myslim ze sa pzri kolko amperov dava tvoje dynamo a kup regler s vhodnymi parametrami a je to.
este pripajam ako to zapojis:
D- - treba ukostrit, pravdepodobne aj regler je ukostreny alebo treba svorku D- ukostrit.
D+ - treba pripojit na vystup z reglera
DF - treba pripojit na vystup z reglera (v pripade ze by si sem pripojil rovno + z baterie tak bude dobijat bez regulacie plne napatie co dokaze vyrobit)
51 - treba pripojit + zo spinacky v polohe kontroliek.
61 - je kontakt pre kontrolku (nemusi byt, kontrolka sa moze alternativne zapojit aj na D+)
Ak bude treba tak Ti to zapojim ked zozenies ten regler, ako ako pisem je to jednoduche nie je co pokazit ak dynamo funguje.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.