
Nemôžeš jazdiť na sytič lebo zahádžeš sviečky a uchľastáš ho. Na sytič ho môžeš maximálne tak naštartovať a nechať pobehať 30 sekúnd (podľa vonkajšej teploty) Pri teplotách nad 0 sa sytič u GTT nepoužíva. Po 30 sekundách máš dve možnosti buď pôjdeš s mierne trhacím motorom ktorý nesmieš vytočiť nad 2000 rpm alebo si "postojíš na mieste s mierne pridaným plynom ďalšie 2-5 minút (podľa vonkajšej teploty) kým motor nechytí stabilný voľnobeh a nepremaže sa natoľko že bude možné ho mierne vytáčať (do 3000rpm ale nie na plný plyn). Počítaj, že v celodenných mrazoch ho budeš musieť zohriať na prevádzkovú teplotu a následne popreháňať aby si z hadičiek odvetrávania kľuky odstránil vodno olejový sajrajt




Ďalší vtip je v tom, je že keď sú zasnežené / zľadovatelé cesty tak máš problém to auto niekde prehnať ak nechceš vyletieť do poľa alebo ho dookola obúchať. Takisto máš problém vďaka vysokému výkonu sa s ním v určitých úsekoch pohýnať (ak nechceš hrabať na mieste bez pohybu

A teraz najväčší paradox. V zime to auto ťahá najlepšie


Ja to v zime riešim jednoducho - nezávislé kúrenie Eberspacher ktoré nahreje motor na 80 stupňov a olej na 10 - 30 stupňov. Úspora PHM (spotreba totožná až menšia ako v lete). Slané cesty resp. ich následok odstraňujem každé leto

Bohužiaľ bývam s rodičmi a už GTT bolo hodne neželané, druhé auto by mi nikdy neprešlo a nezarábam toľko aby som sa mohol hneď niekam odsťahovať
