Project R5 GTX-E
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Suhlasim ze 30 A rele musi stacit a kable by som daval minimalne 1,5mm ale radsej by som isiel na 2,5 a je istota, taktiez to cislo ked som mal 5-ku som vymenil za 82-78 a ozaj sa casto zapinalo takze volba 85-82 je asi lepsia ako pise Andrej. Okrem toho doporucujem vymenit predny ventilator lebo ten co tam je, je povedzme si pravdu nanic (slaby, pomaly, nevykonny). Ja som tam dal 40cm ventilator z Omegy(stacilo iba odrezat tie uchyty a navrtat nove a vyzeral ako keby bol odtial) a ten to vychladil za 40 sekund.
Inak na zraze som si vsimol ze to tvoje auto odpaluje z miesta ako raketa takze aby si zacal setrit na nove pneumatiky, doporucujem kupit 6ks ze ked predne uz budu na nule tak zadne este vydrzia jedny predne.
Inak na zraze som si vsimol ze to tvoje auto odpaluje z miesta ako raketa takze aby si zacal setrit na nove pneumatiky, doporucujem kupit 6ks ze ked predne uz budu na nule tak zadne este vydrzia jedny predne.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Niekde na fotkach je aj ten ventilator ukazany ked som ho namontoval, chladi to super len odislo to spinanie..
Hrubku kabla si myslel k comu, skuste mi radit ako elektrodebilovi..
Ohladom gum sa neboj, ak sa podari dopisat do TP iny rozmer tak budu aj tie, ale az ked zoderiem tieto a tie zatial vyzeraju dobre..
Hrubku kabla si myslel k comu, skuste mi radit ako elektrodebilovi..
Ohladom gum sa neboj, ak sa podari dopisat do TP iny rozmer tak budu aj tie, ale az ked zoderiem tieto a tie zatial vyzeraju dobre..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
toto
hrubka kablov: od baterky k spinacu, od spinaca k ventilatoru, od ventilatora na zem.

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ked budem robit vypinac je jasne ze bude lepsi kabel, len mi to ku konkretnemu vysvetleniu nesedelo, tam Mondrejka pisal k termospinacu..
Tam urcite nove kable tahat nebudem (pokial to neni alebo v buducnosti nezhori),je to v povodnej kablovacke..
Tam urcite nove kable tahat nebudem (pokial to neni alebo v buducnosti nezhori),je to v povodnej kablovacke..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
toto
No ono vo vseobecnosti by mal stacit tak hruby kabel ako je v origo kablovacke, avsak v Renaultoch su kable zalostne poddimenzovane a vdaka super konektorom a ich zlym kontaktom nimi tecu vyssie prudy ako konstrukter zamyslal. (toho konstruktera by trebalo
V zasade plati to, ze priemer kabla by si mal dodrzat v celom obvode, pretoze prud tecie vsetkymi jeho kablami rovnaky!
V zasade plati to, ze priemer kabla by si mal dodrzat v celom obvode, pretoze prud tecie vsetkymi jeho kablami rovnaky!

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Trochu som sa hrabal v katalogoch..
Takyto som odpalil a mal by som mat nahradny:

Takyto je do GTT, len nie je skladom (otazka znie ci dany rozsah uz nie je podchladeny motor):

A toto je z Favorita, vidi sa mi to hodnotami teplot vhodnejsie ako original:

Takyto som odpalil a mal by som mat nahradny:

Takyto je do GTT, len nie je skladom (otazka znie ci dany rozsah uz nie je podchladeny motor):

A toto je z Favorita, vidi sa mi to hodnotami teplot vhodnejsie ako original:

Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Jednu skodovacku suciastku uz tam mam:)
Ked to bude fungovat ako potrebujem nech to je z coho chce..
Zase az tak uplne neriesim originalitu..
Kvalitne urobene a funkcne je pre mna dolezitejsie ako originalne..
Ked to bude fungovat ako potrebujem nech to je z coho chce..
Zase az tak uplne neriesim originalitu..
Kvalitne urobene a funkcne je pre mna dolezitejsie ako originalne..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Pedro: Chcem ťa vidieť čo urobíš až ti praskne membrána akceleračnej pumpičky na karburátore.
Budeš radosťou kričať "škoda forever" keď po týždni hľadania zistíš že originál do Solexu stojí v Renaulte stojí +/- 100€ a je v sklade v Maďarsku nedostupný

Budeš radosťou kričať "škoda forever" keď po týždni hľadania zistíš že originál do Solexu stojí v Renaulte stojí +/- 100€ a je v sklade v Maďarsku nedostupný

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Dnes sme sa trochu pohrali s alternatorom (70A) co som dostal satarmo od kamosa..


Samozrejme ze je odbonikom na alternatory/startery premerany a je ok:)


Samozrejme ze je odbonikom na alternatory/startery premerany a je ok:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Mne ešte žiadny kamarát nedal zadarmo 70A alternátor, maximálne tak fľašku - mám zlých kamarátov 

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Pomahame si, bol z pozostatkov R21 co sme uz davnejsie rozoberali do srotu..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR