s lutostou musim konstatovat, ze moja stara Renault 5 GTL mi zda sa dosluzila.
Odisiel starter, cim sa zoznam jej problemov rozsiril na pre mna uz financne neunosnu mieru + ako hlavne auto mam R5 GTT, investujem do neho, toto som mal ako nahradne.
O co ide:
- Renault 5 GTL
- 1397 cm3, benzin
- rv. 1987
- najazdene 195 000 km
Slabe stranky
- starter odisiel, treba novy, alebo repas
- spojka dosluhuje
- tecie olej asi z tesnenia pod hlavou
- volant mierne vibruje pri jazde, daco s kolesom alebo riadenim
- hrdza na prednych stlpikoch, na oboch stranach
- cez vyssie zmienene hrdzave stlpiky sa donutra na pravej strane dostava voda
- hrdza vpredu napravo nad kolesom + na spolujazdcovych dverach
- jedna lista nad pravym zadnym kolesom nenalakovana
- prasknuty predny naraznik
- auto zo spodu podla odborneho vyjadrenia celkom zle, podozrenie na zle opravenu havariu, cize hrdzavie
- regulacia kurenia nejde, podla rocneho obdobia sa prehadzovala nastalo klapka
- emisna kontrola konci v teraz oktobri
Silne stranky
- interier je celkom v pohode, koberec aj sedacky
- prevodovka mi prisla ok, neskripala ani nic
- nestandardny lak, asi po domacky namiesany
- auto po roztlaceni ide

Vzhladom na vyssie uvedene su investicie do auta celkom otazne. Na mna je to uz vela.
Ak by to nikto nekupil, tak ako som zistil, podla slovenskych zakonov musim pri odhlasovani auta doniest doklad, ze auto bolo odovzdane na srotovisko. Oficialne neexistuje ze by som ho rozpredal na nahradne diely.
Moja otazka - co vsetko musi v aute zostat ked ho chcem zaniest na vrakovisko? Do akej miery ho mozem vykuchat/rozpredat diely, co v nom musi byt, ked im ho donesiem??
Ak to nepredam v celku, prijimam objednavky na diely ktore nemusia byt sucastou auta ked ho zanesiem na "ekologicke spracovanie"
Par foto:






