cafte pani tak vcerajsie doobedie som obetoval vymene spominanej zadnej napravy
takze objasnim priebeh vymeny pre buducich potencionalnych majstov ktory by to chcely riesit (nahodit,prehodit druhu inu napravu ktora nieje s gtt)
- vsetky skrutky postriekat sprejom na povolenie zahrdzavelych skrutiek a matic
- odstrojenie napravy : brzdice s trubkami a brzd hadicky , kotuce s nabojmi odpojenie tlmicou - (jednoduche bez akych kolvek problemou)
- prirovnal som hriadelky nabojou hned na pohlad sa mi zdali tie moje na gtt dlhsie ako na naprave aku som chcel menit
- premeranie soublerou dlzkuy a konrola rozdielu bola hned na svete gtt ma dlhsiu bubon kratsiu
- pokus : nahodenie nabojky s kotucom na danu napravu hned bolo vydiet rozdiel ze lozisko v kotuci je kazetove a z dvoch casti
jeho vonkajsia cast len z malej casti ostavala na hriadelke a zostatok loziska si len tak plantal nad zavytom takze takto by zivotnost do buducnosti asi moc velku nemalo
ale zjazdne by to mohlo byt aspon pre mna na skusku ktoru som chcel urobyt
-takze pokus prelisovat hriadelky -pod 100 ton lisom ziadny problem moje nadsenie ze jak to ide vohodke -(uspesna zamena prehodenia-prelisovania)
-montaz drziakou brzdicou na napravu + montaz celej napravy na afto (bez problemovy priebeh)
-idem namontovat tlmic teda skrutku ktora ma drzat o napravu tmic zastavuje v svojej max vytiahnutej polohe a brutal problem skoro som skapal chyba mi 1,5cm cca nato aby dociahla skrutka na zavyt
(zacinam sa potit

)
-berem meter odmeravam od stredu hlavnej torzky po stred hriadelky nabojky cca 35cm- meram moju napravu ten isty postup 34cm cca
-vyplyva stoho ze bud rameno napravy je dlhsie (je to mozne?)
-posunutie diery zavytu na tlmic od hriadelky ale na pohlad nevyzera - frantici asi vedeli preco to tak robia
(umieram pritom ze nakolko som prekonal prvotne problemy vpohodke zastavuje ma totooooo
-nakolko by som tam supol aj druhe tlmice nie gtt( ktore su asi dlhsie) ktore som nemal ani len aspon na skusku ,komplet koleso by bolo pravdepodobne posunute do zadu takze to som vobec nechcel ani podstupit nakolko by som ryskoval poskodenie inych veci na afte.
mohol som skusit nahodit koleso a spustit karu zo zdvyhaku ze jak by to vyzeralo ale v tom shoku som uz nemal cas lebo cas sa mi uz kratil a zdvyhak som musel zanedlho opustit a auto som musel mat pojazdne.
predstava otom ze auto prestane buchat zo zadu sa uplne rozplinula - vsetko zmontovat dole opet prelisovat hriadelky uz nacvicenymi chvatmi hmatmi
-vsetko stare namontovat spet a buchocem dalej
-vyplinulo stoho to ze treba tam dat to co tam patry a nespekulovat, moja chyba hmmmmmmm
napravu ktoru som mal opieskovanu nastriekanu davam do inzercie nakolko mi je nanic akurat som ju miestamy dobre poobsuchaval s farby kua stymito natahovackami
-na pohlad ta moja naprava je identicka s mikovou ktoru tiez som zazrel ze nedavno menil
pridavam niake foto aj napriak tomu ze to nevyslo:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 754&type=3