Presne, vsetok benzin je zo slovnaftu a kazda pumpa si do toho dava svoje aditiva. Potom sa cisterna zastavi na Jurki, naleju do nej trochu vody z hajzla, kamionista sa pohne dopredu a dozadu aby sa vsetko dobre premiesalo a potom to precerpaju do nadrze pumpy.
Osobne tankujem najcastejsie na JET a potom Slovnaft a ESSO. Ma to jediny dovod, a to ze ich mam po ruke a po ceste.
Tankujem 98cku do Nevadky a 91ku(special) do R8 a zatial ziaden problem.
Ked mi motor cukal tak to bolo zle zatiahnutym vekom karbca a zlym vekom rozdelovaca. Zo zaciatku to bolo aj s toho bordelu co mam v nadrzi, ale ten tam nechal este povodny majitel.
Naozaj, pozri komplet elektriku. Sviecky, kable, palec, veko, kondik, kontakt v rozdelovaci a pripadne cievku.
Palec netreba menit hned, pokial nieje polamany. Staci prebrusit kovove plochy.
Sviecky su zaludne. Jeden kamarat si kupil nove sviecky do Dacie(nie v Dacii) a po namontovani motor nesiel nastartovat. Hrali sme sa s tym pol dna. Nastavovali predzapal, cistili rozdelovac, nastavovali odtrh, menili kable a stale nic. Potom sme z cistej zufalosti namontovali spat stare sviecky a motor chytil na prvy brnk...
