Renault 11, 1,6D - časovanie motora

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
Zuzana Štefanicová
Posts: 4
Joined: Mon Nov 26, 2007 4:34 pm

Renault 11, 1,6D - časovanie motora

Post by Zuzana Štefanicová » Tue Nov 27, 2007 9:38 am

Pomôže mi prosím niekto pri časovaní motora, poprípade pri zaslaní manuálu, podľa ktorého by sa dalo toto časovanie motora doma nastaviť??? Ďakujem za každý aj keď len malinký tip. :idea:

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Nov 27, 2007 9:01 pm

Prosím vysvetli podrobnejšie v čom máš problém. (Časovanie je pevne dané a nomožno ho jednoducho meniť.)
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Zuzana Štefanicová
Posts: 4
Joined: Mon Nov 26, 2007 4:34 pm

časovanie motora

Post by Zuzana Štefanicová » Wed Nov 28, 2007 11:47 am

Motor stratil výkon a potrebujeme sa pozrieť na schému (náčrt) časovania motora.

Zuzana Štefanicová
Posts: 4
Joined: Mon Nov 26, 2007 4:34 pm

R11 1,6D 1987

Post by Zuzana Štefanicová » Wed Nov 28, 2007 11:51 am

Proste, kúpili sme auto, zistili sme že motor je vybehaný, urobili sme GO motora doma, zložili sme motor naspäť presne tak, ako má byť, no po tomto všetkom strašne dymí nabielo, je strašne dlhý čas naštartovania motora, a auto na plný plyn nejde do výkonu, keď zaradíme jednotku, tak motor zdochne. Kvôli tomuto si myslime, že je zlé načasovanie motora. ?????? :roll:

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Nov 28, 2007 12:06 pm

Pošli prosím typ motora.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Zuzana Štefanicová
Posts: 4
Joined: Mon Nov 26, 2007 4:34 pm

R11 1,6D 1987

Post by Zuzana Štefanicová » Wed Nov 28, 2007 12:23 pm

Je to údajne identický motor s R5, R9. Je to 40 kw, 1,6 hladký diesel.

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Nov 28, 2007 12:35 pm

Podľa toho čo píšeš sa mi to ťažko hľadá v tom množstve motorov, ktoré renault vyrobil. Pozri do techničáku a opíš tých 5 či 6 znakov.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Nov 28, 2007 1:32 pm

Pre motor F8M som našiel obrázky ako zložiť rozvody. Ak máš tento motor, tak je to použiteľné:

http://mario-horak.ic.cz/rozvod_F8M_1.pdf
http://mario-horak.ic.cz/rozvod_F8M_2.pdf
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

Robert
Posts: 17
Joined: Thu Nov 08, 2007 10:16 am
Location: Bracovce 18

Biely dym

Post by Robert » Mon Dec 03, 2007 9:58 am

Cau Zuzana!
Samozrejme casovanie je velmi dolezite.
Toto, co opisujes mi vsak pripomina pozdny vstrek. Vtedy diesel dymi na bielo, nie a nie chytit , zrejme aj tah nie je sokujuci.
V prvom rade by som zacal od rozvodu. Ak sa ti kryju rysky ako ma byt, potom skus pootocit cerpadlom proti smeru otacania remena a vysledok by sa mal dostavit. Nooo, tiez by to nemalo byt od buka - do buka, ale na overenie teorie zopar sokov motor znesie.
Este "malickost" tlak vstrekovacov ma byt spravny a musia rozprasovat. Inac plati co spieva Zdenka Predna - Ked to nejde,...
R.

Post Reply