Post
by Robert » Wed Jan 09, 2008 9:07 am
Nazdar hosi!
Ak sa jedna o karb rady Weber 32, tak by to mal byt 2 komorovy karb. Dolu mas klapky, ktore ovladas pedalom a hore su klaPKY stvoruholnikoveho tvaru, ktore su original ovladane bimetalom a ich zatvorenie (pri studenom motore) sposobuje obtekanie vzduchu cez kanalik sitica.
Nenapisal si, ci ti tak reve, aj ked je motor zohriaty. Ak na studeno, tak ti ide na sytic.
Ja mam v Fuegu 32 DARA a mam uz vybehane ulozenie osky klapky a unavenu vratnu pruzinu. To mi sposobuje, ze volnobezne otacky musim mat na 1000, lebo nizsie sa nedaju v pohode udrzat. Prisava si tamad.
Skus syticove klapky otvorit /vybrat, co ti auto spravi. Potom mozme diskutovat dalej.
Prisavanie pod karburator (hadice podtlaku brzd, rozdeloveca, tesnenie pod karb) nemoze zvysit otacky. To robi u vstrekovacky, lebo snimac podtlaku v sacom potrubi indikuje elektronike tlak bliziaci sa atmosferickemu = otvorena klapka= prida vstrek = otacky hore. U karburatora davku benzinu riadi prave prietok vzduchu cez neho. To znamena, ak vzduch priteka mimo karb, nevznikne v nom podtlak, ktory vysaje benzin do potrubia.
Moze ale byt, ze je skriveny vrchny dekel a prisava si vypary z plavakovej komory. Daj si na sklo jemnejsi brusny papier a posuchaj dosadacou plochou dekla. Samozrejme musis odmontovat, co treba. Staci pat tahov a uvidis, kde to nie je rovne.
Dalsia vec, ktora moze sposobovat bohatu zmes a neregulovatelnost bohatosti je vysoka hladina v plavakovej komore. Plavak v hornej polohe, nadlahceny benzinom, ma mat 8 mm medzeru od roviny tesnenia. vykyv ma byt 7 mm.
... a este, niektore typy DARA 32 maju na boku druhej komory velky sroub ktory mozes otacat prstamy. To nie je bohatost zmesi. Tym samozrejme ovplyvnis vyslednu bohatost zmesi, ale sluzi na stabilizaciu volnob otacok.
Bohatost sa ladi na prvom stupmi drobnym sroubom zastrcenym zboku dole. Je pristupny len tenkym srubovako m.
Napis, ci ti nieco z toho pomohlo, resp upresni, kedy a ako sa ten motor sprava.