
Je jeden fakt, že vlastnosti tetraetylolova sú asi nenahraditeľné, čo sa týka priaznivých vplyvov na motor. (Anabex a asi aj ostatné sajrajty ich nemajú ani zďaleka)
Čistý benzín nemá škodlivý vplyv na sedlá motorov Cléon. Tieto selá nie sú tvrdené, pretože sa dajú opracovávať frézami.
Staré Škodovácke hlavy vlastne sedlá ani nemajú. Dosadacie plochy sú vyfrézované priamo do matreriálu, z ktorého je hlava odlievaná.(Nazval by som to mäkčené sedlá

Skúsenosti z Angeliny mám takéto: Na olovnatý benzín jazdila bez problémov na 95 po natankovaní 91 pýtala znížiť predzápal, ale išla. Po prechode na bezolovnatý benzín, som výlučne jazdil na natural 95. Niekedy aj 98 a nebol žiadny problém až do jej skončenia (ani s karburátorom ani s ničím iným). Jedinú prísadu čo som raz použil bol nejaký sajrajt do oleja, ktorý pravdepodobne zavinil koniec jedného z jej motorov.
Vyššie oktánové číslo je pre motor lepšie. Umožňuje použiť vyšší kompresný pomer a to má priaznivý vplyv na zvýšenie výkonu a zároveň zníženie spotreby.
Pri aute s nízkym kompresným pomerom nerobí problém použitie paliva s vyšším oktánovým číslom, len treba adekvátne nastaviť predzápal. Pri správnom spaľovaní nemá ani vyššiu teplotu.