z Inzercie

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Dec 22, 2008 5:41 pm

Cena je 800€ ... predseda vsak si otvor link....

pivonkab
Posts: 39
Joined: Thu Dec 28, 2006 12:12 am
Location: Nad Bertramkou 4,Praha 5

vypletané disky

Post by pivonkab » Tue Dec 23, 2008 1:33 am

Moc pěkné , ale kdo tu má Floride , aby se na ni daly obout ?

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Dec 23, 2008 8:53 am

majmaj: si ho otvor sam, sak tam je len biela caravella s tymi diskami..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Dec 23, 2008 8:57 am

To niesu len na Floride ... (obdobie vyroby je az do 1970 tych diskov)
Pasovat pasuju aj na R8 .... su dva druhy jeden je sport a ten ma vonkajsok spraveny ako stredova matica :-)
ImageImage fotky su len tieto male

Image
tu je model sport na Caravelle S

a tu su disky "Grand" upevnovacie sroby su schovane pod puklickou
Image

Mne sa jedny podarili kupit a tie snad pojdu na 4CV.

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Dec 25, 2008 9:58 pm

Majmajko - mrkni inzerát celkom dole :wink:
http://www.i-veteran.cz/inzerce/?rubrik ... &stranka=5
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Dec 25, 2008 10:16 pm

uz je predana... o tejto som vedel asi 3 roky dozadu a nevedel som sa knej dostat lebo som stratil kontakt....
chcel som ju k tej co mam... z dvoch jednu spravit....

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Dec 26, 2008 11:19 am

škoda no :?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Dec 26, 2008 12:02 pm

ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 26, 2008 12:09 pm

Jedina urcite neni v Ba som videl jednu hnedu... a nejake kombicka tiez

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Dec 26, 2008 4:00 pm

Klasická J7T jeden z najspoľahlivejších motor (okrem elektriky a pár čidiel samozrejme) jedinečná je určite v tom ako má dobastlený spínač centrálneho zamykania zvnútra - viz fotky.
Sedačky volant, palubka - pekné ale kvôli tomu automatu by som ju nebral, ak tam maník pravidelne a zavčasu nemenil kvalitný olej tak sa každú chvíľu rozsype. No a oprava automatickej prevodovky nic moc možno tak prerábka na manuál ale tá ide riadne do peňazí a je to práca pre Bohov.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Fri Dec 26, 2008 6:30 pm

Robo, nemaluj furt belzebuba na strop :D Právě kvůli tomu automatu by to auto stálo za to :P Vždyť opravit se dá všechno a nebudeš odmítat auta jen kvůli tomu, "že předchozí majitel se o to jistě nestaral" :)
Na naše poměry to má docela vysokou cenu, ale tu musíte posoudit sami. Má to tempomat, nemá to vůbec žádný elektrický okna, celkově vypadá docela zachovale. U nás jich bývalo dost, ale už mizí, bohužel :( A bohužel pokud jde o elektriku jako takovou, nemá to s R21 mnoho společnýho, prý ani alternátor nejde zaměnit s evropským provedením :o
Předělání na manuál je finančně pakatel a nic moc složitýho, ale pazoury urazit tomu, kdo by to předělával :evil: , auto má nějakou historickou hodnotu v tomto stavu :wink:
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Fri Dec 26, 2008 7:57 pm

Honza, ja poznám jedného človeka schopného opraviť automat za normálne peniaze a tým je Robert, kráľ R25 (či už exkráľ :?: ) z Prahy. Na Slovensku sa ti s tým nikdo babrať nebude a keď áno tak ti také pálky narazí až by ti sedačky vybledli :D Mohol som mať jednu R25 v naprosto fantastickom stave s vadným automatom za smiešne prachy (tuším 7 - 10 litrov), obvolal som tri štvrtiny slovenska a nič. Niektorý robily len koncernové VW (nepomohlo tvrdenie že v R25 je taký istý) a iný hovorily že v poho ale aby som sa pripravil na opravu v cene 25 tisíc a viac :idea: Aj tak som zohnal len 3 ľudí čo by to boli ochotný spraviť (za tie nehorázne prachy). Zvyšok chcel ešte viac alebo rovno povedal že sa to neoplatí. :twisted: Takže asi preto by som si ja osobne nekúpil automat (dokiaľ žijem v SR a nie v Prahe a okolí :) )

Prerobenie na manuál je finančne bagateľ ale v ČR. Kde máte vrakoviská a každý druhý tvoj kamarát má "domácí vrakáček" na dvore. Na východnom Slovensku nič také neexistuje takže pekne krásne zacvakať za prevodovku, iné pedály (spojkový s brzdovým), rovno novú spojku a lanko nech to stojí za to a hneď sme na 10 -20 tisíc ani nevieme ako :idea:

Súhlasím, že by bola škoda prerobiť to na manuál, ale práve preto keď s tým jazdiť tak to dať do pojazdného stavu t.j. generálku automatickej prevodovky t.j. 50 - 160 tisíc :P podľa platného cenník nemenovaného "odborníka". :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Fri Dec 26, 2008 10:19 pm

Vidíš to moc černě :) 4-kvalt automat do R25 seženeš za 2.-5.tis.Kč - kdo prodává dráž, neprodá. Hůř se shání tenhle 3-kvalt, nebo aspoň mně to chvilku trvalo, ikdyž pravda, nijak intenzivně jsem ji nehledal - čekal jsem spíš, že za mnou přijde sama a stalo se :lol:
Víš přeci sám, že když se něco blbě/nebo draho shání v SK, v ČR je to o trošku jednodušší - tak přeci stačí říct, máme-li nebo víme-li :wink:
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sun Dec 28, 2008 11:50 am

Eagle Medailon, keby to malo aspon V6 ;)
No je to v skustku zaujimave..

MajMaj: V BA si takych videl niekolko? Tak som sa asi zle pozeral zatial..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sun Dec 28, 2008 12:33 pm

Medallion.. :) U nás jich bývalo opravdu hodně na to, z jaký dálky to auto je, takže určitě tenhle nebude jediný v SK. To jako když jsem v životě neviděl Eagle Premier (US R25) a ani o žádným tady neslyšel, a najednou jsem se na jednoho jel podívat kousek od Žiliny a z chlapa vylezlo, že má vlastně 2 :o
Ty auta tu jsou, jen o nich nevíme. Resp.u nás byly - ovšem po tom, co se u nás děje teď koncem roku, tak spousta zajímavých aut bude bohužel nenávratně sešrotována :cry:

Ještě k tý V6ce - při vývoji R21 se počítalo se zástavbou V6ky právě pro severoamerický trh a prý se tomu podřídilo právě uspořádání motorovýho prostoru, aby se tam ten motor vešel. Na 21kovým klubu jsou 3 fotky toho auta s originálním štítkem na C-sloupku 3.0LV6 nebo tak nějak, bohužel ne motoru. Ale to ja tak všechno, co o tom vím, takže je dost dobře možný, že je to jediný prototyp. Nikde totiž v žádných materiálech jsem o tom nikdy nic nenašel :(
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

Post Reply