z Inzercie
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
vypletané disky
Moc pěkné , ale kdo tu má Floride , aby se na ni daly obout ?
toto
majmaj: si ho otvor sam, sak tam je len biela caravella s tymi diskami..

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
To niesu len na Floride ... (obdobie vyroby je az do 1970 tych diskov)
Pasovat pasuju aj na R8 .... su dva druhy jeden je sport a ten ma vonkajsok spraveny ako stredova matica

fotky su len tieto male

tu je model sport na Caravelle S
a tu su disky "Grand" upevnovacie sroby su schovane pod puklickou

Mne sa jedny podarili kupit a tie snad pojdu na 4CV.
Pasovat pasuju aj na R8 .... su dva druhy jeden je sport a ten ma vonkajsok spraveny ako stredova matica




tu je model sport na Caravelle S
a tu su disky "Grand" upevnovacie sroby su schovane pod puklickou

Mne sa jedny podarili kupit a tie snad pojdu na 4CV.
zaujmavééé...http://renault-21.autobazar.eu/22-id793249.html
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Klasická J7T jeden z najspoľahlivejších motor (okrem elektriky a pár čidiel samozrejme) jedinečná je určite v tom ako má dobastlený spínač centrálneho zamykania zvnútra - viz fotky.
Sedačky volant, palubka - pekné ale kvôli tomu automatu by som ju nebral, ak tam maník pravidelne a zavčasu nemenil kvalitný olej tak sa každú chvíľu rozsype. No a oprava automatickej prevodovky nic moc možno tak prerábka na manuál ale tá ide riadne do peňazí a je to práca pre Bohov.
Sedačky volant, palubka - pekné ale kvôli tomu automatu by som ju nebral, ak tam maník pravidelne a zavčasu nemenil kvalitný olej tak sa každú chvíľu rozsype. No a oprava automatickej prevodovky nic moc možno tak prerábka na manuál ale tá ide riadne do peňazí a je to práca pre Bohov.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Robo, nemaluj furt belzebuba na strop
Právě kvůli tomu automatu by to auto stálo za to
Vždyť opravit se dá všechno a nebudeš odmítat auta jen kvůli tomu, "že předchozí majitel se o to jistě nestaral"
Na naše poměry to má docela vysokou cenu, ale tu musíte posoudit sami. Má to tempomat, nemá to vůbec žádný elektrický okna, celkově vypadá docela zachovale. U nás jich bývalo dost, ale už mizí, bohužel
A bohužel pokud jde o elektriku jako takovou, nemá to s R21 mnoho společnýho, prý ani alternátor nejde zaměnit s evropským provedením
Předělání na manuál je finančně pakatel a nic moc složitýho, ale pazoury urazit tomu, kdo by to předělával
, auto má nějakou historickou hodnotu v tomto stavu 



Na naše poměry to má docela vysokou cenu, ale tu musíte posoudit sami. Má to tempomat, nemá to vůbec žádný elektrický okna, celkově vypadá docela zachovale. U nás jich bývalo dost, ale už mizí, bohužel


Předělání na manuál je finančně pakatel a nic moc složitýho, ale pazoury urazit tomu, kdo by to předělával


Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Honza, ja poznám jedného človeka schopného opraviť automat za normálne peniaze a tým je Robert, kráľ R25 (či už exkráľ
) z Prahy. Na Slovensku sa ti s tým nikdo babrať nebude a keď áno tak ti také pálky narazí až by ti sedačky vybledli
Mohol som mať jednu R25 v naprosto fantastickom stave s vadným automatom za smiešne prachy (tuším 7 - 10 litrov), obvolal som tri štvrtiny slovenska a nič. Niektorý robily len koncernové VW (nepomohlo tvrdenie že v R25 je taký istý) a iný hovorily že v poho ale aby som sa pripravil na opravu v cene 25 tisíc a viac
Aj tak som zohnal len 3 ľudí čo by to boli ochotný spraviť (za tie nehorázne prachy). Zvyšok chcel ešte viac alebo rovno povedal že sa to neoplatí.
Takže asi preto by som si ja osobne nekúpil automat (dokiaľ žijem v SR a nie v Prahe a okolí
)
Prerobenie na manuál je finančne bagateľ ale v ČR. Kde máte vrakoviská a každý druhý tvoj kamarát má "domácí vrakáček" na dvore. Na východnom Slovensku nič také neexistuje takže pekne krásne zacvakať za prevodovku, iné pedály (spojkový s brzdovým), rovno novú spojku a lanko nech to stojí za to a hneď sme na 10 -20 tisíc ani nevieme ako
Súhlasím, že by bola škoda prerobiť to na manuál, ale práve preto keď s tým jazdiť tak to dať do pojazdného stavu t.j. generálku automatickej prevodovky t.j. 50 - 160 tisíc
podľa platného cenník nemenovaného "odborníka". 





Prerobenie na manuál je finančne bagateľ ale v ČR. Kde máte vrakoviská a každý druhý tvoj kamarát má "domácí vrakáček" na dvore. Na východnom Slovensku nič také neexistuje takže pekne krásne zacvakať za prevodovku, iné pedály (spojkový s brzdovým), rovno novú spojku a lanko nech to stojí za to a hneď sme na 10 -20 tisíc ani nevieme ako

Súhlasím, že by bola škoda prerobiť to na manuál, ale práve preto keď s tým jazdiť tak to dať do pojazdného stavu t.j. generálku automatickej prevodovky t.j. 50 - 160 tisíc


[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Vidíš to moc černě
4-kvalt automat do R25 seženeš za 2.-5.tis.Kč - kdo prodává dráž, neprodá. Hůř se shání tenhle 3-kvalt, nebo aspoň mně to chvilku trvalo, ikdyž pravda, nijak intenzivně jsem ji nehledal - čekal jsem spíš, že za mnou přijde sama a stalo se
Víš přeci sám, že když se něco blbě/nebo draho shání v SK, v ČR je to o trošku jednodušší - tak přeci stačí říct, máme-li nebo víme-li


Víš přeci sám, že když se něco blbě/nebo draho shání v SK, v ČR je to o trošku jednodušší - tak přeci stačí říct, máme-li nebo víme-li

Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
toto
Eagle Medailon, keby to malo aspon V6 
No je to v skustku zaujimave..
MajMaj: V BA si takych videl niekolko? Tak som sa asi zle pozeral zatial..

No je to v skustku zaujimave..
MajMaj: V BA si takych videl niekolko? Tak som sa asi zle pozeral zatial..

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Medallion..
U nás jich bývalo opravdu hodně na to, z jaký dálky to auto je, takže určitě tenhle nebude jediný v SK. To jako když jsem v životě neviděl Eagle Premier (US R25) a ani o žádným tady neslyšel, a najednou jsem se na jednoho jel podívat kousek od Žiliny a z chlapa vylezlo, že má vlastně 2
Ty auta tu jsou, jen o nich nevíme. Resp.u nás byly - ovšem po tom, co se u nás děje teď koncem roku, tak spousta zajímavých aut bude bohužel nenávratně sešrotována
Ještě k tý V6ce - při vývoji R21 se počítalo se zástavbou V6ky právě pro severoamerický trh a prý se tomu podřídilo právě uspořádání motorovýho prostoru, aby se tam ten motor vešel. Na 21kovým klubu jsou 3 fotky toho auta s originálním štítkem na C-sloupku 3.0LV6 nebo tak nějak, bohužel ne motoru. Ale to ja tak všechno, co o tom vím, takže je dost dobře možný, že je to jediný prototyp. Nikde totiž v žádných materiálech jsem o tom nikdy nic nenašel


Ty auta tu jsou, jen o nich nevíme. Resp.u nás byly - ovšem po tom, co se u nás děje teď koncem roku, tak spousta zajímavých aut bude bohužel nenávratně sešrotována

Ještě k tý V6ce - při vývoji R21 se počítalo se zástavbou V6ky právě pro severoamerický trh a prý se tomu podřídilo právě uspořádání motorovýho prostoru, aby se tam ten motor vešel. Na 21kovým klubu jsou 3 fotky toho auta s originálním štítkem na C-sloupku 3.0LV6 nebo tak nějak, bohužel ne motoru. Ale to ja tak všechno, co o tom vím, takže je dost dobře možný, že je to jediný prototyp. Nikde totiž v žádných materiálech jsem o tom nikdy nic nenašel

Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85