
- normalne su tieto plechace neznicitelne

- zatlaceny blatnik

- ryhu na asfalte nieje dobre vydiet, v trave uz ano
Tipujem na vadu materialu, pretoze tu istu zakrutu chodim za volantom uz 4 renaultov a asi 6 roznych sad gum uz 10 rokov, rovnakym stylom. Miernym smykom.

Celkom ma to sokovalo, zalomil so do lava a uz len skrkanie kovu o asfalt. Zastavil som vypol motor, vystupil a v strede cesty lezi koleso. Moje prave zadne koleso!!
Normalne cez skrutky naboja strhlo disk z napravy. Matky zostali na mieste, koleso v strede cesty!
Aspon ze auto nesadlo na brucho alebo motor, polonaprava a kryt kotuca to celkom dobre ustal. Samozrejme dostat pod neho hever bol oriesok.

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!